tiistai 22. helmikuuta 2011

ikävä

Melkein lomapäivä. Aamulla tai no aamupäivällä otin junan Pariisiin ja menin jumittamaan kauniin päivän kunniaksi Mäyrän kellarihuoneeseen, auringon säteistä voi kuulemma saada jotain säteilyä, joten onhan se parempi pysyä sopivasti maan alla... Syötiin ja laiskoteltiin Mäyrän ja Lillin kanssa pari tuntia ennen ku iltapäivällä saatiin sitte itsemme raahattua yhteen galleriaan, Rivoli 59. Siellä on usean eri taiteilijan teoksia mukavan sekalaisesti ympäriinsä. Mun käsityksen mukaan se talo on ennen ollut vaan tyhjillään ja sitte jotku taiteilijat on laittomasti majoittautunut sinne ja käyttänyt ateljeenaan. Jokunen vuosi sitte siitä on tullu laillisesti niitten taiteilijoitten galleria ja ateljee. On paljo mielenkiintosempaa katsella taideteoksia tommosessa aidossa ympäristössä ku jossain tylsässä museossa. 
         Kuuden aikaan tulin kotiin ja tein pikasiivouksen yläkerrassa, kävin ostaan patonkia, laitoin ruoaksi kalaa, perunamuusia, tillikastiketta ja salaattia, viikkasin miljoonasti pyykkejä, ajastin pyykkejä peseytymään ja leipäkoneen yöksi... kaikki tämä supernopeasti parissa tunnissa :) hienoa! On ollu kyllä mukava päivä. Huippua ku Lilli on täällä ni voi vaan puhua vielä vähä tyhmempiä juttuja ku normaalisti.... ihanaa <3 Tulee ikävä semmosta elämää, ku kaikki ihmiset sun ympärillä oli yhtä vajoja, ja ihan sama kuin huonon vitsin kertoo ni joku varmasti nauraa.. tai vähintään jatkaa juttua vielä vähä alemmalle tasolle. Onneks mulla on Mäyrä täällä 24/7 :D muuten mua pidettäs varmaan vähän hulluna jos yksin kertoilisin tarinoitani.... en voi kyllä muuta sanoa, ku et mulla on maailman ihanimmat ystävät<3 harmi vaan, et suurin osa niistä on liian kaukana, etten voi saada niitä kaikkia tänne mun huoneeseen nyt! Mulla on ikävä.

2 kommenttia: