tiistai 8. helmikuuta 2011

Olen tavannut sellaisia kuin itse olen, en pitänyt heistä juurikaan

Hassuja fiiliksiä. Viime yönä olin hereillä pitkään. Mun mielestä on ihana valvoa, kuunnella hyvää musiikkia ja kattoa kaikkia vanhoja ja vähemmän vanhoja kuvia. Toisaalta kuvia selaillessa tulee semmonen fiilis, että haluais kaikki tärkeät ihmiset, eläimet ja asiat heti tänne, mutta sitte toisaalta taas ku joutuu olemaan erossa kaikista tärkeimmistä asioista ni on ihana kun tajuaa, millä asioilla on oikeesti merkitystä. Ja tajuaa myös, ettei oo mitään väliä kuinka pienestä asiasta on kyse, jos se on itelle tärkeetä. Nytten ku oon miettiny paljon opiskeluällöasioita ni mietin tyyliin koko ajan, että onko joku syy riittävä päättämään mun tulevaisuudesta yms. mutta oikeesti mitään tommosia ei pitäs miettiä. Ajattelen aina melkeen kaiken suhteen, että pitää elää hetkessä ja tehä niinku just sillä hetkellä parhaaksi näkee, ni miks opiskelupaikan valitseminen on sitte niin vaikeeta. En ymmärrä? Ootan varmaan viimestä hakupäivää ja sitte valitsen sen koulun pääsykokeet jotka just sillä yhdellä sekunnilla hyvältä tuntuu. Jos mun nyt pitäs lähettää hakupaperit ni voisin alkaa vaikka filosofiksi. Jaaritteleminen on mukavaa. Tai politikoksi, vaikka en politiikasta mitään ymmärääkkään. Kirjailijaki vois olla aika kiva, voisin matkustaa ympäri maailmaa ja pysähtyä aina jollekkin aukiolle istumaan ja katsella päivän ihmisiä ja kirjottaa niistä. Voi olla että huomenna haluan olla kokki.
            Tänään en kauheena kerenny tekeen, koska heräsin vasta 1 maissa, kiitos pitkäksi venyneen illan... Skypettelin vähä australiaan, imuroin lasten huoneet (tosin skippasin vanhimpien poikien huoneet, koska toiseen ei mahtunut sisälle ja toiseen ois pitäny kiivetä portaita... hups) ja marssin sitte elmo kainalossa naapuriin lounaalle. Rausku laitto herkullista muhennoslounasta mulle, ja olin unohtanu miten hyvää activiaviljajogurtti on. Söin varmaan koko lukioajan joka ikinen aamu niitä... pitääki heti loman jälkeen mennä kauppaa ja ostaa iso paketillinen :)) Illalla sitte vaan datistelin ja niistelin nenääni. Ja laitoin toki kans ruokaa: keitin makkaroita ja paistoin kesäkurpitsaa. Ranggaa!  Nyt voisin mennä nukkumaan ni jaksan sitte huomenna taas laiskotella. Oon päättäny etten saa tehdä mitään rankkaa nyt että tää flunssa menis pois...
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti