maanantai 25. huhtikuuta 2011

etelän hetelmä vierasilla

Tänään aamulla saatoin Ainon kotimatkalle takasi Sevillaan. Oli kyllä ihan huiput 5 päivää! Kerkettiin kiertää Pariisin kuulusimmat nähtävyydet, piknikoida muutamaan otteeseen, juhlia Pariisityyliin aamuun asti, jumittaa, syödä jätskiä ja paljon muuta. Ja mikä ehkä parasta kaikki yölliset youtube-seikkailut ja lahje-mallistot.. Tuli myös ehkä katottua muutama kerta liikaa Flipper & Lopaka -sarjan tunnari... Ja se jos joku kertoo, että on ollu hauskaa, ni mun ääni on ihan painoksissa, ei suinkaan vilustumisesta tai muusta sairastelusta, vaan siitä, että ollaan naurettu (ja laulettu) ku hullut :D Mulla on jo nyt ikävä Ainoa, voisitko tulla takasi? Onneks kuitenki taas kuukauden päästä(kai?) nähdään :)) Ja kuukauden päästä nään myös kaikki (ainaki melkeen kaikki) muut maailman parhaat ystäväni <3
       Eilen juhlistettiin mun synttäreitä rokkicroisantti-aamiaisella, terassikahvittelulla, herkkujätskillä, kiinalaisellaruualla ja muutamalla desperadoksella. (miten kummassa melkeen kaikki edellä mainitut liittyy ruokaan?) Oli kiva päivä ja sopivan lämmintä, että tarkeni hengailla shortseissa vielä yölläkin. Tänään on synttärimenot vaan jatkunu. Mun ei oo tarvinnu tehä mitään ite, vaan koko veljeskatras +Marie on kiltisti laittanu ruokaa sillä välin ku mä oon maistellu viiniä ja syöny sipsejä. Grillikausi on nyt siis alotettu. Olinki jo ehtinyt kaivata herkkusieniä homejuustolla, ja ne oli ihan uutta herkkua ranskan perheelle, mutta kaikki kyllä tykkäs niistä kovasti :) Ruuan jälkeen otin päikkärit riippumatossa, ja muut siivos. Tää päivä oliki sitte eka (ja varmaan myös vika) ku mä saan täällä ruuan valmiiksi pöytään. onhan se aika mukavaa! Päivän sitte oikeestaan vaan nukuin ja aina välillä lueskelin vähä riippumaton uumenissa. 
        Illalla muiden laittaessa ruokaa, me Marien kanssa lilluteltiin jalkoja uima-altaassa ja otettiin rennosti. Maisteltiin myös host-iskän kanssa shampanjaa:) Ei todellakaan hassumpi päivä ja vielä ku aurinko on paistanu koko ajan nii mun synttäreipäivä numero 2 on ollu täydellinen. Illalla vielä juttelin maman ja iskän kans, ku mun netti päätti kerranki toimia :)) ...ja vaikka mama ei ookkaan ollu tänä pääsiäisenä (kaikkien aikasempien pääsiäisten tavoin) piilottamassa mulle suklaamunia, nii oon kyllä saanu suklaayliannostuksen... sain tosiaa perheeltä 2 isoa jotain 200g suklaamunaa. Huhhuh, jää kindermunat kakkoseksi :D ...ja huomenna alkaa taas terveellinen elämä.... Iloksenne julkasen myös pari kuvaa viimeviikolta :) 
 









       

4 kommenttia:

  1. DEXTERRRRR!!! huhhuh ku rane edustaa taas kuvissa, täytyy taas kerran todeta kuinka fotogeeninen rane onkaan! tässä jää kaikenmaailman topmodelit kyllä kakkosiksi! ps. nyt ollaan molemmat PARIKYMPPISIÄ hohohohohohoho

    VastaaPoista
  2. Tykkään kuvista!! Laita enemmän kuvia vaan! Siellä näyttää lämpimältä, tänne tulee talvi. onneks mulla on uudet EMUt lämmittämässä viilentyneitä koipia! <3

    VastaaPoista
  3. mä just hankin uudet sandaalit ku tennarit alkaa olee turhan kuumat :))

    VastaaPoista
  4. Miss juu tuu! <3 Pariisi reissu oli huippu ja tapahtumarikas :) Eile piti vähä lauleskella aladdin biisiä ihan vajotusaikojen kunniaksi!

    terveisin: Arvaa kuka xD

    VastaaPoista