perjantai 1. huhtikuuta 2011

huhhuhtikuu

Linnut on menny hulluiksi. Ne pitää ihan kamalaa meteliä meiän pihalla! Ilokseni huomasin tänään, että huolimatta pilvisestä säästä ulkona on ihan lämmin. Jotain +16 näyttää meiän mittari, eihän se nyt ihan t-paitakeli oo, mutta ihan kesäsen tuntunen silti. Suomessa ku on tottunu siihen, että tähän aikaan vuodesta on vielä pakkasta. Mukavaahan tää on, ku on huhtikuussa kesäkuukelit.
      Heräsin aamulla joskus puoli kympin aikaan siinä uskossa, että aiotaan mennä hostmaman kanssa juokseen, mutta keittiöön kivuttuani tajusin, että Valérie oli menny töihin, mikä siis tarkotti sitä, että mä voisin jatkaa uniani.. Olin kuitenki fiksu ja päätin laittaa Rauskulle viestiä jos se lähtis mun kans hölkkäileen. Käytiin sit reippaileen puoltoista tuntia metsässä melkeen aamutuimaan, nookei aamupäivällä... Tulee niin reipas olo, ku heti aamusta tekee jotain urheilullista :)
      Lenkin jälkeen leivoin feta-aurinkokuivattutomaatti kakun ja juustotikkuja huomista piknikkiä varten. Rauskun kanssa kiiruhdettiin sitte vielä kauppaanki ennenku työt alko (tai no Rauskulla alko, mulla ei ;F) Loppupäivän sitte lorvailin kotona yllättäen, viikkasin vähä pyykkejä ja laitoin ruokaa. Syönnin jälkeen kävin nakkaa pojat miekkailuun ja sen jälkeen kipitin naapuriin leipoon sämpylöitä. mmmm.. tuli erittäin herkullisia, vaikkei Rausku ihan varma ollutkaan, mikä on teelusikan ja ruokalusikan ero...  Nii ja mulla on ihan voittaja fiilis, ku tänä aprillipäivänä kukaan ei oo saanu mua huijattua. Normaalisti äiti aina keksii jotain mikä menee muhun ihan täydestä, mutta tänä vuonna se ei oo saanu mahollisuutta.. hähää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti