tiistai 5. huhtikuuta 2011

vaalihumuja

Eduskuntavaalit lähestyy ja aiheuttaa mulle päänvaivaa. Haluaisin äänestää, mutta tuntuu ettei ketään sopivaa kandidaattia löyvy. Luovutinkin jo yhessä vaiheessa, ja aattelin etten äänestä, mutta saa nyt nähä. On mulla vielä pari päivää aikaa löytää joku sopiva ehokas. Oon tehny miljoona vaalikonetta, mutta tosi monissa on paljo semmosia kysymyksiä, mistä mulla ei pahemmin oo mitään tietoa, niinku kaikki verojutut yms. On hankala vastata kysymykseen, johon ei oikeastaan oo mitään mielipiettä. Tai ois varmaan jos ois perehtyny asiaan, mutta mua ei vaan jaksa kiinnostaa niin paljo, et ottasin kaikista tylsistä verotus ym. jutuista selvää perinpohjasesti. Uskon ennenmminki, että sitte ku moiset asiat on mun elämässä ajankohtasia (toivottavasti ei vielä hetkeen....) ni ne alkaa vaikuttaa mun äänestyspäätöksiin. Torstaina ois siis tarkotus mennä äänestää, saa nähä saako akuankka kannatusta...
       Alkuviikko on menny hitaasti. Mielessäni mää elän jo torstaita. Eilen oli tylsää, ku tulin suoraa koulusta kotiin, koska en ollu muistanu ottaa puhelinta mukaan, enkä voinu sitte soittaa kavereillä, et missä nähään... Kokkailin sitten oikeen antaumuksella, ku ei ollu muutakaan tekemistä :) Tein muille moussagnea, eli siis moussakaa lasagnelevyillä ja itelle sienimoussakaa. nammm! Mun ruokavalio vois varmaan koostua vaan munakoisoista, ne on niin herkullisia :P Syönnin jälkeen suuntasin salille, missä hölkkäsin juoksumatolla jonku 20min ja sitte oli pumppi.
      Tänään oltiin hirveen reippaita Rauskun kanssa ja lähettiin juokseen jo 11. Lenkin jälkeen imuroin yläkerran ja iltapäivällä innostuin jopa siivoomaan omanki huoneen. Suihkuttelin myös paljon kaikkia myrkkyjä tänne, että rakkaat pikku-muurahaiset pysyis poissa. Asun mieluummin yksin, niin ihania ku nuo hyönteiset onki.... Kokkailin tänään herkullista kanakastiketta, johon laittoin sipulia, valkosipulia, kesäkurpitsaa, kanaa, pinaattia, kermaa ja hulluna yrttejä. Syönnin jälkeen hain Marien muskarista ja hengailin sitte vielä vähä aikaa sen kans, ennen ku pakenin laiskottelemaan. Nyt voisin reippailla lakanat sänkyyni ja kattoo täykkärit ja mennä nukkuun :) öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti