torstai 3. maaliskuuta 2011

10

Eilen oli tuikitavallinen keskiviikko ja tänään tuikitavallinen torstai. Mitään maailmaamullistavaa ei siis oo tapahtunu. Puhuin eilen yhen tanskalaisen tytön kans puhelimessa, joka on näitten ensivuoden aupairkandidaatti numero 1, outo alkaa yhtäkkiä puhumaan englantia... ei meinaa sujua ollenkaan. ranskaksi sopertaminen on mukavampaa. Mutta onneks englantiaki pääsee parin viikon päästä reenaan ku luvassa on lontoon reissu äitin, Raijan, Iren, Saaran ja Hannan kans. Ostin just netistä mulle ja äitille jotku julkisenliikenteen kortit tai vastaavat ni ei tarvi sitte paikan päällä niin paljon säätää :) ...nii ja ollaan menossa kattoon 4 musikaaliakin. HUippuaa! 10 työpäivää ennen reissua, ei paha ollenkaan.
        Tänään olin pitkästä aikaa koulussa, oli ehkä vähä tylsää, ja mua väsytti paljon. Koulun jälkeen käytiin Brioche Doréella sandwisheillä jonka jälkeen sitte suunnattiin kotiin. Kotona en ehtiny kauaa olla, ku Emmanuel (tietotekniikan ihmemies) tuli taas kerran fiksaamaan mun nettiä... ei ollu ku ehkä 5. kerta... mutta nyt on taas mun oma pieni wifiystävä täysissä voimin :) ja koska Marie vietti koko iltapäivän ja illan kaverinsa luona ni sain hyvällä omalla tunnolla vaan laiskotella (joka päivähän mä siis laiskottelen, mut yleensä huonolla omalla tunnolla... :D) siihen asti, et aloin laittaa ruokaa. Gourmet-ateriaan kuulu tänään punajuurisalaattia, jauhelihapihvejä, perunoita ja tsatsikia. Tsemppiä lasten koulukavereille ja vanhempien asiakkaille huomiselle, tsatsikissa oli aika paljon valkosipulia..... oho!  Ruoan jälkeen hain Marien autolla kilometrin päästä kaverilta, koska hostmaman mielestä ois ollu turvatonta jos se ois tullu sieltä yksin.....
        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti