lauantai 12. maaliskuuta 2011

jajajava

Perjantai kulu univelkoja pois nukkuessa, sitte tietty vähä töitä tehden ja illalla ulkoistautuessa.  Heräsin tosiaan vasta joskus 2 aikaan, olin nukkunu 16 tuntia.... rakastan mun unenlahjoja. Voisin varmaan nukkua ihan helposti pari vuorokautta putkeen ilman mitään ongelmaa. Mutta sitte taas toisaalta oon aika hyvä heräämään, se on kans ihan jees. oon nykyään jopa niin reipas, etten torkuta ollenkaan aamusin. Ja mun uus herätysääni on niin iloinen, että herään joka aamu hymyssäsuin :D  
       Oltiin La Javassa eilen tai no tänään oikeastaan, sitä ennen käytiin yhessä mukavassa pikkubaarissa istuskeleen ja subilla kans pitkästä aikaa. namnam. Siellä baarissa oli pieni koira, se oli erittäin sulonen. Java (ei-niin-kala-ystävällinen mesta) on ihan hauska paikka.  tosin silittelyhommia taas! ...nii ja joku ääliö pomppas mun jalan päälle nii et mun jalkapöydän sivuosa (mikälie oikealta nimeltään) on ihan mustelmoittunut ja turvonnu. auutsh!  
        Tää päivä onki sitte kyllä menny aika lailla vaan laiskotellessa, kohokohta oli juustomunakas, jonka tein illalliseksi. Oon myös vähän yrittäny pläänäillä ens kesän reissausta, mutta se on aika vaikeaa, ku haluan joka paikkaan.... kaikkialla näyttää niin kivalta. Nyt voisin jatkaa nukkumista, johan mä oon jo muutaman tunnin ollukki hereillä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti