keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

PAR-BKK

Aurinko paistaa ja asteita on lähemmäs 20 (no okei 16, mutta lähemmäs 20 kuulostaa lämpimämmältä :D), istuskelin tänään muutaman tunnin takapihalla kuunnellen eppuja, juoden kahvia ja tehden ranskan tehtäviä. Oon mä sitte kans tehny töitäkin vähä; siivosin keittiön, lasten kylppärit, laitoin lounasta kävin hostmaman puolesta kaupassa ja vein pojat miekkaileen, illalla laittoin sitte taas ruokaa, nii ja oon mä pyörittäny pari koneellista pyykkiäki. Reipasta! Mutta se mikä tässä päivässä parasta, mulla on nyt lento pois täältä Pariisista, ja ei se itse lähtö täältä ole niin huippua vaan se, että se lento kiidättää mut parin välietapin kautta Bangkokkiin!! En voi lopettaa hymyilemistä.  sori äiti, lainasin sun masteria ihan vähäsen vaan..... maksan takasi kyllä! :D
        Illallisen jälkeen sulattelin herkku valkosipulilohta ja selleriperunamuusia puol tuntia, jonka jälkeen, vatsa edelleen paisuneena suuntasin salille Ranen kanssa. Oltiin melko reippaita huolimatta maanantain pumpin aiheuttamasta lihassärystä...  Näin myös tänään huippuja pensasaitoja. ja nyt ku joku miettii et hulluks kai se on siellä ranskassa tullu ni ei, oon ollu hullu jo lähtiessäni, mutta ne pensasaidat oli ihan kirkkaan keltasia ja neliön muotosiks trimmattu, ne oli ihan ku piirretyistä... Ja alla muutama kuva todisteeksi siitä, että täällä puut alkaa jo oleen vähän vihreitä, josminkäki näköset kukat on alkanu kukkimaan, pariisikin on yllättävän ruma, mutta onneks sentään Rane näyttää yhtä hyvältä ku aina ennenki :))




      

1 kommentti:

  1. Onneks tosiaan Rane pelastaa omalla fotogeenisyydellään(?) !!!

    VastaaPoista