torstai 17. maaliskuuta 2011

je viens de chez les fous

Tein tänään historiaa. Nukuin ekaa kertaa melkein pommiin kielikoulusta, painotus kuitenki sanalla melkein, sillä joku mun sisäinen kello kuitenki herätti mut joskus 25 min ennen junan lähtöä! En oo siis täällä olon aikana tainnu kertaakaan olla heräämättä herätyskelloon, mutta tänään päätin sit kuitenki olla heräämättä jullen hekotus -herätykseen. Täytynee vaihtaa herätysääntä, etten nuku huomenna ohi junastani. 
       Päivä alko siis aika nopeeseen tahtiin, ku tunnin sijasta mulla oliki aikaa lähtöön tosiaan se 20 minuuttia.... Ehin kuitenki kouluun :)  Kurssilla oli taas tosi mukavaa ja tuntien jälkeen menin vielä starbucksiin tekeen ranskan tehtäviä. Parin tunnin extra-opiskelun jälkeen sain seuraa Rauskusta, Mäyrästä ja Johannasta. Kivan kahvitteluhetken jälkeen kotona oottiki paljo tekemistä, ku olin aikalailla jättäny kaikki matkavalmistelut tälle päivälle ja myös kotihommia oli jonku verran. Iltapäivä meniki nopeesti lähinnä Marien kanssa pelleillessä (ja kyllä mä vasemmalla kädellä taisin ne kotityötki hoitaa). 
      Olin vapaa joskus puol8 ja sen jälkeen aloinki pakkaamaan ja rasvaileen mun nahkapopoja. Rauskuki pyörähti kenkienhoitohommissa. Nyt voisin rukoilla joitain pieniä kotitonttuja laittamaan mun sänkyyn lakanat, että voisin mennä nukkumaan. Huomenna pitää nousta kamalan aikasin, mutta onneks on mukava viikonloppu tiedossa, ni ei haittaa :) Mua pelottaa päiväpäivältä enemmän miten tuun ikinä sopeutumaan "oikeeseen" elämään ens syksynä... rakastan niin paljo mun elämää nyt, oon koko ajan enempi mielissään ja tyytyväisempi mun elämään, ku koskaan aikasemmin.  Palataan asiaan ens viikolla, ku palaan Lontoosta, huippua viikonloppua hanit <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti