lauantai 18. kesäkuuta 2011

10

Apuaa! 10 päivän sääennusteessa näkkyy mun lähtöpäivä, se on siis ihanihan kohta...
Viikko on taas menny niin nopiaa etten oo huomannukkaan. Keskiviikkona olin raivon vallassa ,kiitos hostmaman ja rikkinäisen auton (jonka rikkoontuminen ei kuulemma kiinnostanut mua eikä luigia, koska meijän ei tarvi maksaa korjautusta???), mutta onneks vaan siihen asti, että illalla pääsin vähän virkistäytymään Märden ja Ranen kans. Tultiin kuitenkin kiltisti jo 12 junalla kotiin :) Seuraavana aamuna sitte pingoin reippaana kouluun huolimatta vähä lyhyeksi jääneistä yöunista, koulun jälkeen sitte kävin ehkä viimesen kerran starbucksjumittaan. sniiif! Töitten jälkeen illalla mentiin salille pitkästä aikaa... oltiimpas me Ranen kaa reippaita!
        Eilinen päivä meni kotona laiskotellessa ja tuijotellessa leffoja. Töitten jälkeen otettiin sit naapurin kaa suunnaksi Pariisi, missä tavattiin Mäyrä, Victor, Gabriele ja myöhemmin myös Ruth liitty scandinaaviseen joukkoomme. Juotiin muutamat, ehkä pariisin halvimmat oluet (3e iso) yhessä täpötentäynnä olevassa baarissa, tai no oikeestaan sen ulkopuolella, ku sisälle ei mahtunu. Sieltä sitte metrojumituksen jälkeen suunnattiin meiän päämäärään, joka oli Glazart. Ku tultiin sinne ni parhaillaan musiikkina toimi jonkinsortin puhallinsoitinorkesteri, joka veti kyllä ihan sairaan hyvin. En ois ehkä uskonu, että tollanen vois toimia jossain klubilla, mutta näköjään toimi ja vielä ihan sikahyvin. Myöhemmin oli sitte jotain DJtä + joku ei niin mun mieleen oleva bändi. Oli huippu ilta ja vielä ku rekvisiitaksi jaettiin allaolevissa kuvissa näkyviä apinanaamareita ja ilmapalloja, ni ei meno ois tosta enää paljo voinu parantua. 




Tänään oon sitte autellu tätä perhettä valmisteleen huomisia juhlia. Tänne tulee siis tosiaan huomenna 40 vierasta lounaalle... saa nähä miten selvitään, tai miten mun pää kestää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti