tiistai 14. kesäkuuta 2011

Sun is cold and rain is hard

Tänään on ollu aika lusmuilu päivä. Heräsin vasta joskus 11 jälkeen ja vaikka olin suunnitellut meneväni lenkille ni en saanut aikaseksi, koska Rane oli jo käyny juokseen ja sillon sato vettäki. Sade tosin loppu paria tuntia myöhemmin, mutta siinä vaiheessa olin jo hyvin jumiutunut sohvan pohjalle... Jotain hyödyllistä oon sentään saanu aikaan, ku aloin vihdoin ja viimein katteleen vähä perusteellisemmin Thaimaan, Campodian ja Vietnamin kaupunkeja ja paikkoja, mitkä kiinnostas nähä. Tosin en päässy vielä kovin pitkälle... mutta oon kyllä tosi innoissanu tuosta matkasta!!
       Järkytyin ehkä vähän tänään, ku tajusin, että mun täällä olo -aikaa on jälellä enää 2viikkoa. Niinku jo useempaan otteeseen oon varmaan sanonukki ni aika on menny ihan supernopeaa. Muistan ku eilisen sen ku syksyllä tulin tänne ja kaikki oli uutta ja outoa, enkä saanu suustani ulos oikeen muuta ku "ouioui" (=kylläkyllä). Itsetuntoa kohottavaa kyllä muistella kielellistälähtökohtaa... :D 2 jäljellä olevaa viikkoa tarkottaa sitä, että nyt pitäs ottaa täällä olosta vielä kaikki irti, mutta ei mulla oikeestaan oo mielessä mitenkään kauheen paljo asioita, joita haluaisin tehdä, onneks. On paljon asioita, mitä täältä jään kaipaamaan, mutta väittäisin silti, että tuun kotiutumaan takas Suomeen oikein hyvin, sen verran ihanaa sakkia siellä eläimineen asustaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti