perjantai 10. kesäkuuta 2011

19 päivää

Nyt on sitte suomiloma takanapäin. Viikko meni tosi nopeeta, mutta vaikka 5 päivää oulussa ei ollukkaan riittävä, että oisin ehtiny nauttia ihanien ihmisten ja eläinten seurasta tarpeeksi, ni oli kuitenki aivan huippua nähä kavereita ja perhettä pitkästä aikaa. Nii ja oli kans kivaa päästä ratsastaan :) Turkuvisiittiki suju mukavasti hurjassa helteessä ja sain suoritettua pääsykokeen kunnialla(?). Ja helsingissäki kerkesin piipahtaa nopeesti ennen paluuta tänne Pariisin kupeeseen. 
       Kiitos suomessa hankittujen univelkojen nukuin koko helsinki-pariisi lennon ku tukki. Eli lento meni nopeasti vaikka en päässykkään Rauskun viereen istumaan :D Minä, Ismo (mun rinkka<3) ja Rane sitte selviydyttiin kentältä Nordille asti, missä Mäyrä oliki meitä jo vastassa. Pidettiin asemapiknik ennen ku sitte hiilauduttiin koteihimme. Perheen lapset oli kovastikki ikävöiny jo mua (=tai no siis mun laittamaa ruokaa). Täällä ei kuulemma oltu syöty ku pastaa viimesen viikon aikana... :D
       Mulla on jotenki tosi hassu fiilis täällä olemisen suhteen. Toisaalta oli kiva tulla takasi, mutta sitte taas toisaalta ootan jo heinäkuuta, joten voisin pikakelata nää vajaat 3 viikkoa, mutta sitte taas tiiän, että mulla tulee ikävä tätä vuotta, joten haluisin nauttia näistä vikoista viikoista ihan täysillä. Hankalaa. Mutta enää tosiaan vajaa 3 viikkoa jälellä, halusimpa tai en ni luulen et aika tulee menemään nopeesti. Hullua! Ja enää alle 2kk ku oon taas "lopullisesti" suomessa, vielä hullumpaa, vaikka ootan kyllä sitäki :)   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti