tiistai 31. toukokuuta 2011

31.5? ei voi käsittää

Tänään ei oo tapahtunu mitään jännää. Imuroin lasten huoneet ja leivoin banaanisaksanpähkinä-caken. Siinä päivän kohokohdat... Aamulla heräsin vielä siinä uskossa, et meen käymään Pariisissa mutkan, ku ois pitäny tehdä muutama hankinta, mutta tajusin, että en voi ostaa mitään enää, koska laukut on jo täynnä... ni jäin sitte kotiin :) iha jees, en oiskaan jaksanu junailla itteeni Pariisiin. Päivä on ollu kyllä vähä tylsä. Ulkonaki on niin kylmä, etten tarkene mennä lukeen riippumattoon (ja sisällähän mä en osaa lukea...). Ehkä mun ois kuitenki pitäny mennä tänään totuttelemaan viileyteen sillä musta tuntuu, et suomen keleihin nähen tän päivänenki sää (+18) on helle :D
        Ihan hullua, että sen jälkeen ku palaan Suomesta ni oon täällä enää 3 viikkoa!! Se tuntuu jotenki aivan liian lyhyeltä ajalta. En mä oo vielä valmis lähteen, aika on menny aivan liian nopeeta. Nyt on jo toukokuun vika päivä, ei voi ymmärtää! Tää on alkanu viimesien kuukausien aikana tuntumaan ihan oikeesti kodilta. Onhan tää toki alusta asti tietyllä tavalla ollu mulle toinen koti, mutta nyt kevään aikana nää ihmisetki on alkanu tuntumaan jo perheeltä. Alussa mietti melkeempä koko ajan, että mitäköhän nuo nyt aattelee jne., mutta viimeisten kuukausien aikana, en muista kertaakaan miettineen mitään tommosia. Ennemminki, että ajatelkoot mitä haluaa, mä asun täällä  (: Se, että tää paikka tuntuu jo ihan oikealta kodilta, ni ei kyllä tosiaan helpota yhtään täältä lähtemistä... onneks on Henkan ja mun Aasian-matka tiedossa, ni on jotain mitä oottaa vaikka täältä joutuuki lähtemään. 
        Oon myös alkanu aika hyvin totuttamaan itseäni siihen ajatukseen, että mun pitää ens syksynä (3kuukauden päästä. aaaapua!) alottaa opiskelu. Mua jotenki ahistaa ajatus siitä, että se koulu, minkä ikinä tuunkaan alottamaan ni pitää oikeestu ottaa tosissaan (kai?). Lukioaika nyt meni aikalailla vaan rennosti sluibailen, mutta ammattikorkeessa ja yliopistossa ehkä ei tuu samallailla säälipisteitä ja -arvosanoja ku SPSUssa. Ihmiset, jotka on käyny jonku oikeen lukion (ei siis mitään valittamista meiänkään lukiosta. Kiitos vaan ku päästitte meiät niin helpolla :D) ni on varmaan jotenki valmiimpia ja ne tietää, mitä opiskelu oikeesti tarkottaa. Mää en tiiä! 
        Nii ja sitte lopuksi vielä yksi toivomus sääherralle. Voisiko huomenna Pariisissa olla kylmä, koska mun pitää pukeutua aika paksuun takkiin ja villapaitaan ja nuihin edellä mainittuihin pukeutuneena raahata kahta isoa laukkua mukanani... ni ihan vaan huomisen ajan jos ois joku +14 ni kiitos. Tosin on luvattu aika lämmintä, joten kuolen ehkä sitte johonki lämpöhalvaukseen ennen ku kerkeen lentokoneeseen... Huomenna kuitenki toivottavasti kotiin! Ette ihmiset siellä Suomessa varmaan tiiäkkään kuin onnelliseks mut teette ku pääsen taas näkeen kaikki rakkaat <3 Palataan blogiasiaan sitte ku palaan Suomesta :)  
  p.s sain hostmamalta jotain ihmerasvaa nuihin hämistenpuremiin ja se turvotus laski kokonaan viimeyön aikana, eikä niitä kutise enää. wau! Se oli tosissaan IHMErasvaa!! ...taidan kysyä jos saan tuon putelin itselleni. Siitä vois olla apua reissussaki jos jotku öttiäiset yrittää syödä meidät :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti