keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Eilinen päivä meni lähinnä kotona loikoillessa, lukuunottamassa aamun reippailua metsässä. Käytiin juoksee tunti puitten uumenissa Ranen kans. Muuten kivaa, mutta sain taas muutaman rakon lisää :( täytyy ehkä ostaa uudet lenkkarit... Iltapäivällä nukuin muutamat päiväunet, enkä muutenkaan oikeestaan tehny mitään hyödyllistä. Vaikka päiväunet oli kyllä ihan hyödylliset... En tiiä miks, mut oon nukkunu pari viime yötä tosi huonosti, tai siis mun mittakaavassa tosi huonosti, eli tarkottaa että oon heräilly joitain kertoja öitten aikana. Ärsyttävää! Illalla sitte aioin mennä aikasin nukkumaan, mutta miten siinä kävikään ku jumituin koneelle. Oikeesti maailman tyhmintä istua koneella myöhään yöhön ja kärsiä siitä aamulla... vaikka nousin tänään kyllä vasta lähempänä kymmentä.
      Tää päivä on sujunu mukavan lepposasti Eppuja ja SMGtä kuunnellen, vähä siivoillen, kokkaillen jne. Aamulla myös katottiin hostmaman kanssa yhessä mun lääkitys kohilleen, siis heinäkuun matkaa varten. Soitin myös suomeen, terveyskeskukseen ja sain kyllä tosi hyvää palvelua, vaikka se nyt ehkä vähä kalliiksi tuliki täältä asti. Eli siis nyt on kaikki rokotushommat selvinä kai? APuaaaa, huomenna joudun piikin uhriksi ekan kerran piiiiitkäään aikaan, muhun on pistetty myrkkyjä viimeks joskus ala-asteella. aiiiiiijj! Mä en kyllä haluis yhtään rokotusta, mutta en kyllä halua ottaa riskiä, että oon jossain mukavassa mahatauissa kuukaen, ei kiitos. Toivon siis syvästi, että noista rokotuksista ja lääkkeistä tulee olee jotain hyötyä, turhaankaan en itteeni haluais mitään myrkkyjä pistettävän...
       Eilen haaveilin koko päivän mansikoista ja kirsikoista, joita näin tuossa meiän lähihedelmäkaupassa. Kävelin siitä ohi varmaan 4 kertaa eilen, mutta en kuitenkaan raskinu ostaa niitä... tänään sitte hakiessani ostoksia autosta, mua vastassa oli 5kiloa mansikoita ja iso säkki kirsikoita, en ois voinu olla enemmän ilonen. Mun lounas koostuki melkeen ainoastaan kirsikoista ja mansikoista ku muut söi pihvejä :)) mmmm, kesän ekat kirsikat maistu kyllä ihan sairaan hyville! Tosin söin niitä ehkä vähän liikaa.... ja pahinta on että niitä on vielä ja sorrun varmasti syömään niitä lisää ennen pitkää. Nii ja ne mansikat oli maksanu 4e, siis 5 kiloa??? mitä ihmettä, suomessa 4 eurolla saa ehkä litran..... 
        Tänään on ollu tosi kiva päivä, oon vaan hymyillyt vajaavaisen näköisesti koko ajan tietämättä sille mitään selvää syytä.  (ja tähän haluaisin liittää teille kuvan eräästä rakkaasta eläinystävästäni ja hänen vajaavaisesta hymystään, joka naurattaa mua aina vaan uudestaan ja uudestaan, mutta ihan vain suojellakseni itseäni jätän kuvan laittamatta, sillä edellämainitulla eläimellä on itsepuolustuslajitausta... :DD) Elämä on täydellistä siis toistaiseksi. ja se, että pääsen näkeen kaikki mun ihanat magnustit, uunot ja muut eläimelliset ystäväni kahen viikon päästä, ni ilostuttaa mua vielä enemmän :)
     
     
   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti