tiistai 24. toukokuuta 2011

Askelkin, niin liikahdat!

Alkuviikko on menny Mäyrän luona jumittaessa ja tietty vähä koulussa ja kotonaki. Kurkku on ollu ihan hullun kipee viimesen viikon ajan, enkä oikeen tiiä, että uskallanko urheilla vai en. Eilen skippasin maanantai pumpin, mutta se oli oikeestaan rokotuksen takia, jonka Valérie pisti mulle sunnuntai iltana. Mutta pitää kattoo kestääkö juosta huomenna ilman, että tää tauti tästä pahenee... tai en tiiä onko tää allergiasta johtuvaa vai joku pöpö, ehkä täytyy testata käymällä juoksemassa. Vaikka en kyllä ihmettelis vaikka oisin vilustunu, ku ulkona on koko ajan niin lämmin ja sitte mun huoneessa jäätävän kylmä..... lämpötilavaihtelut ei sovi mulle!
       Eilen siis tosiaan menin koulun jälkeen Mäyrän luo jumittaan ja tulin kotiin sitte joskus viien maissa ja tänään sama, paitsi että aamulla ei ollu koulua. Ilma on ollu tosi kiva, tosin tänään me nautittiin +25 asteen helteestä ja auringosta Mäden kellarihuoneen viileydessä, koska Mäyrän piti siivota ja pakata. Minä siis seurasin reippaana vierestä (=datasin). Mutta onhan se huomattavasti mukavempaa datata jossain muualla ku kotona, ja vielä eri koneella, joka on tosin samanlainen ku mun, mutta vähemmän pölynen :D
        Kotimatkalla sitte kävin hakemassa lähi boulangerista illaksi leipää, koska meiän leipäkone on tilapäisesti rikki (mä taisin vahingossa hajottaa sen....tai en tiiä, se oli hajonnut ehkä itsestään). Oon nyt siis jonku viikon ajan ostanu leipää ja suurimmaksi osaksi aseman boulangerista, tänään sitte myyjä anto mulle kanta-asiakaskortin. Musta se on aika mukavaa, että tää on niin minipaikka, että leipomon myyjätki tunnistaa :) Kotona sitte autoin Marieta enkunjutuissa ja imuroin lasten huoneet. Kotona oli tänään aika hautajaismeininki, koska perheen vanhin poika ei ollu läpässy pääsykokeita semmoseen huippu eliittikouluun minne se ois halunnu lukemaan lakia. Onhan se varmaan aika raivostuttavaa, jos oot 2 vuotta päntänny hullun lailla ja sitte et onnistukkaan kokeissa ja kaikki se työ tuntuu menneen ihan hukkaan. Voishan se ittiäki ottaa päähän. Vanhemmatki tuli extra aikasin kotiin sen takia, hassua. mut life goes on sanon minä!

2 kommenttia:

  1. mäki haluun ranskan säät tänne, täällä vaan sataa :(( ja aika cool toi kanta-asiakaskortti! mutta oivoi luigi-parkaa, mahtaa ketuttaa.. mitähän se meinaa nyt?

    VastaaPoista
  2. emmä oikeen tiiä mitä se aikoo, eikai se vielä tiiä itekkään. mut kai sillä nyt joku bplään luulis olevan, ku sinne kouluun on kuitenki ihan sika hankala päästä sisään....

    VastaaPoista