sunnuntai 5. joulukuuta 2010

2viikkkoa jouluun!!

Sunnuntai vierähti mukavasti nukkuessa, iltapäiväshoppailun merkeissä ja intialaisessa ravintolassa ruokaillen. Vähä niinku tavallaan juhlistettiin huomista itsenäisyyspäivää näin etukäteen, koska toisin kuin suomessa meille täällä ranskassa majaileville huominenkin valitettavasti on ihan normi työpäivä.... ja mun tapauksessa myös koulupäivä..  
     Mitään suurempia hankintoja en tehny vaikka shoppailemassa Rauskun kans käytiinki.. oisin kyllä varmasti löytäny vaikka mitä, mutta koska suomeen lähtöön on aikaa vielä 2 tai no vaan 2 viikkoa ja mun tän kuun palkka on jo aika lailla tuhlattu niin, yritin parhaani mukaan olla huomaamatta mitään kivoja vaatteita. Mutta siis oikeesti en osaa kuvitella että kahen viiko päästä oon oikeesti jo Oulussa... mitäääh!? on se joka tapauksessa aika mukavaa :) tosi mukavaa oikeestaan!! Ruokaki mitä syötiin ni oli tosi hyvää, intialainen on aika herkkua. Sorruin taas syömään aubergiiniruokaa, siitä alkaa tulla tapa... tai no jos nyt kahta kertaa voi tavaksi sanoa.. niin ja valkosipuli-juusto-naanleipää, erittäin herkullista!
     Kotiakki selvittiin melko hyvissä ajoin, jo 9n maissa. Nii ja huolimatta että aioin mennä ajoissa nukkumaan ni oon sitte jumittanu koneella skypetellen pari tuntia. Oli kyllä mukava yllätys ku soitin kotiin kysyäkseni yhtä osotetta, ni sen sijaan että mulle ois vastannu äiti tai iskä ni skypen ruudussa komeilikin Ire :) Hauriset oli käymässä meillä ni "istuin" sitte kahvipöydässä koko kompanjan kans ja kuolasin joulutorttuja ja minttukrokanttisuklaakakkua... :P Sitte suomessa mä ekat 2 päivää leivon kaikkia herkkuja ja lopun ajan mä vaan syön!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti