perjantai 3. joulukuuta 2010

3.12

Jos viinin ja patongin ostoreissua, eikä roskiksen ulkoistamista lasketa ni oon ollu koko päivän sisällä, vaikka ulkona paisto nätisti aurinko... Mussa on varmaan joku vikana ku haluan välttämättä mennä ulos vaan sillon ku tyyliin sataa! Skipattiin sitte perjantain juoksulenkkiki, koska laiska hostäiti nukku. tylsää! olin ite heränny jo kaheksan jälkeen ja mm. tehny kaurabanaaniananassmoothieta aamupalaks (nami), imuroinu ja tuulettanu tv-huoneen, lukenu RANSKAN kielistä kirjaa La chambre des officiers, siivonnu keittiön, datannu ja kaikkea muuta mukavaa, mutta Valérie vaan nukku. Se nousi ehkä joskus 11 jälkeen ja hups vaan sillonhan oli jo liian myöhäistä lähtä lenkille ni ei sitte menty, eikä yksinkään huvittanu lähtä... Laikotteluks siis meni tääki päivä.   
    Ruokana oli tänään salaattia, super sauce a la Eve (sipuliapaprikaavalkosipuliayrttejäkermaa) ja kalaa. Syönnin jälkeen otin pikasuihkun ja lähin muka viemään Alexisia miekkailuun, mutta eipä se poika sitte ikinä tullukkaan, oli menny jonku toisen kyydillä... se on mukava ku mullekki ilmotetaan. Mutta eipä tuossa nyt suurta vahinkoa tullu, mitä nyt rappasin autonikkunat turhaan ja istuin autossa ja kuuntelin huonoa musiikkia 10min... mut hostmamahan oli käärmeissään, ku tämmöstä on päässy tapahtuu. Yritin kyllä sanoa sille et ei oo vakavaa, mutta varmaan Alexis saa silti kuulla pitkän valitusvirren seuraavalla kerralla ku se näkee Valérien :D Mä olin kyllä vaan tytytyväinen ku ei tarvinnu kesärenkailla lähtä hurjasteleen tonne teille... Nyt sitte ois eessä hiusten harjaus ja viinipullon korkkaus avec Rausku ja peut-etre aussi Rebekka, myöhemmin suunnataan Pariisiin. Hauskaa viikonloppua :)  ... nii ja posti toi mulle taas kirjeen <3 oon suosittu, nyt mulla on 3 joulukalanteria, mikäs sen mukavampaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti