torstai 2. joulukuuta 2010

vieille femme aupair

Oon niin ilonen kaikesta mitä mulla tällä hetkellä on, mutta silti kaipaan ihan liikaa joitain asioita mitä mulla tällä hetkellä ei oo. Se on tyhmää.. mutta ehkä tää vuosi auttaa mua sitten tajuamaan, että ilman joitain asioita vaan en selviä. Oon taas tänään miettiny ihan liikaa sitä mitä haluan ens vuonna tehä, nii ja siis tosiaan en sitä niinkän, että mitä haluan opiskella, vaan missä haluan opiskella. Ei sen varmaan niin pitäis mennä.. vaikka kukapa sen sanoo! Kuhan nyt eka keksisin mikskä haluun opiskella... tai jos oon vaan aupair koko ikäni. Ja niinku ranskaksi sanotaan "jeune fille aupair" eli ihan suorana käännettynä nuori tyttö aupair ni sitte jossain vaiheessa vaihtasin nimikkeeni "vieille femme aupair" eli vanha nainen aupair.... ehkä siinä on mun tulevaisuun! 
        Tänään on ollu kuitenki tosi mukava päivä :) mitään erikoista ei oo tapahtunu, mutta eipä siihen yleensäkkään kauheena mitään erikoista tarvita että mulla on mukavaa :DD tai no siis erikoista seuraa pitää kyllä olla, ja sitähän täällä riittää... (Y) on myös tänään mm. myöhästyny koulusta, lumentakia peruttujen junien takia,  on karannu koulusta, pakoillu yliahkeraa ihmistä starbucksissa, shoppaillu fnacissa, ahavoinut (opin uuden sanan, jonka tarkotus jäi vähä epäselväksi, mutta juttujen taso oli taas kyllä korkia) junassa ja vähä muuallaki ja puhunu nii et kurkkuun käy kipiää.. Oon monesti miettiny, että osaanko olla hiljaa ollenkaan? Enpä taida... nii että saa sanoa sitte ku on kuullu tarpeeks :D onneks mun kaveritkaa ei oo mistään hiljasimmasta päästä ni ei tartte ihan yksin puhella!!
       Ruoaksi laittoin punajuuriraastetta, tikkamasalajukurttikanaa (joka saa mun vasemman korvan turpoamaan) ja riisiä. Ruoka oli hyvvää ja ehkä siitä johtuen mulle ei oltu vihasia, vaikka unohdin käyä ostaa leipää :D eihän sitä nyt kaikkee voi muistaa. Onhan se nyt kuitenki jo aika paljon muistettu jos muistaa laittaa ruokaa... ja tokihan mulla oli kaks asiaa mitkä ois pitäny muistaa ja jopa toisen muistin, että loppupeleissä aika hyvin! Huolimatta siitä et me ruokailtiin varmaan 40 minuuttia, ni olin silti valmis jo puoli kasilta... ja koska en aio mennä tänään urheilee, onhan tälle viikolle jo ihan tarpeeksi urheiltu ni mulla on sitte koko ilta aikaa datailla. Toivoisin että saisin itseni raahattua lukemaan, mutta epäilen suuresti... nii ja lunta tulee vaan lisää ja lisää, kohta on elämä totaalisesti sekasi, ja sain tänään myös postissa ihanaakin ihanemman joulukalenterin, mistä voin laskee päiviä millon pääsen suomilomalle! merci ma petite copine <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti