lauantai 29. tammikuuta 2011

aikaa ajatella

Koska olin eilen mennyt nukkumaan kiltisti jo hyvissä ajoin, ni heräsin ilman mitään herätyskelloa ennen kymmentä. En tiiä onko musta tulossa vanha ja tylsä, mutta täytyy kyllä sanoa, että kaipaan tämmösiä päiviä, että voi vaan olla.  Vaikka viikolla monesti iltapäivisin vaan hengailen kotona tekemättä mitään, ni se ei kuitenkaan oo ihan sama asia, koska oon kuitenki periaatteessa töissä... tai enkä ees periaatteessa, vaan siis olen töissä. Koko ajan on vähän semmonen fiilis, et pitäsköhän mun nyt tehä sitä ja sitä vai voinko vaan olla koneella jne.  Suomessa ehkä helpommin jäi vaan kotiin (vaikka en usein kylläkään) ku täällä, koska täällä jos oon kotona, ni oon omassa huoneessa yksin. Perheen lapset opiskelee ja kulkee harrastuksissaan myös viikonloppuisin, perheen isä pitää tulta yllä takassa, tekee piha töitä ja nukkuu ja hostmama soittaa selloaan ja ottaa nokosia. Ei siis mitään semmosta mihin haluaisin osallistua...
       Tänään kuitenki ennen, ku oon vaan lusmunnu ni käytiin juokseen Rauskun kanssa. Oli kyllä aika hyvä ihminen -olo, ku oltiin jo ennen yhtä (!!!!) käyty yli tunnin lenkki. Sekoamassa kai me ollaan tai jotain. Tai no totuushan on se, että päätin muutama viikko sitte, että mun pitää pitää yks juhlimaton viikonlopppu ennen Rauskun synttäreitä, ja koska nuo synttärit on ens tiistaina, ni eipä ollu kauheena muita vaihtoehtoja eilen ku jäädä kotiin :D ...sain myös ympäripuhuttua tuon rakkaan naapurini tähän antijuhlimisviikonloppuun mukaan, toisin kuin ystäväni Mäyrän......... Lenkin jälkeen söin lounasta perheen kanssa. Kaikki oli aika ihmeissään ku ilmestyin lounaalle, koska muistaakseni oon vaan kerran aikasemmin lounastanu näitten kanssa viikonloppuna ja se taisi olla ensimmäinen lauantai sillon syksyllä... ja sitte lounaan jälkeen oon vaan dataillu, lukenu ja siivosinki (=laitoin penkeillä lojuvat vaatteet kaappiin/pyykkikoriin).
        Ilta vierähti sitte Rauskun luona mäyrän ja Lauran kanssa. Otettiin vähän aperitiivejä Rauskun hostperheen kanssa kynttilän valossa (ku oli sähkökatkos...), syötiin ja katottiin leffaa :) Oli kiva ilta, ihan mukavaa välillä tämmöset "rauhalliset" koti-illat hyvässä seurassa! Mäyrä tuli sitte tänne meillä yöks ja Laura jäi Rauskulle, koska enää yöllähän täältä meiltä ei pääse enää takas pariisiin, eikä kyllä pariisissakaan kulje koko yötä metrot. Jee mulla on siis ens yönä personal silittelijä taas täällä... 
      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti