sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Mikä se oli se kysymys?

Perjantai-ilta (tai yö) meni ihan mukavasti. Käytiin ekana yksillä Mäyrän, Rauskun ja Ruthin kanssa eräässä mukavassa baarissa josta sitte jatkettiin yhen kaverin luo jatkamaan alotteluja. Illan päätteeksi suunnattiin La java klubille, jossa aika sitte sujahtiki ku siivillä.... oli ihan hauska paikka :)  Missattiin eka juna aamulla, mutta tultiin sitte tokalla, eli oltiin kotona joskus vähä ennen puolta kasia. Sopivasti aamupalalle.  Hamstrasin vähä ruokaa huoneeseeni ja menin nukkuun! Nukkuessa ja leffoje tuijotellessahan se lauantai sitte aika lailla meniki :) Katoin eka jonku oudon leffan, joka oli niinkin mieleenpainuva, että oon unohtanu jo sen nimen, Lapsia ja Aikuisia ja vielä viimeisimpinä toisen mun lemppari leffoista eli Helmiä ja Sikoja. Se vaan on niin hyvä, etten vaan voi lopettaa sen kattomista, vaikka oonki nähny sen ihan älyttömän monta kertaa. Vaikka nykyään musta tuntuu et sen leffan huippuus perustuu siihen fiilikseen, mikä siitä tulee, ku oon kattonu sen niin monesti ihanien ihmisten kanssa ja muistan valehtelematta melkeen jokaisen repliikin ulkoa.
      Sunnuntaina sitte heräsin taas vasta joskus puolilta päivin. Ups. Katoin Putous -sarjan ekan jakson. Olihan se ihan hyvää ajan vietettä ennen ku sitte lähin kultturoimaan eläinseurassa Pariisiin. Käytiin Musee d'orsayssa. nii luitte oikein!! Minä kävin museossa. Oonhan mä täällä kohta viis kuukautta ollu ja tuo oli jo toinen museo, missä oon käyny, aika huimaa! Olihan siellä jotain ihan hienoja tauluja, en vaan jaksa ymmärtää, mikä tekee 10cm*20cm isosta (tai no pienestä) taulusta, johon on maalattu suhteellisen ruma lautanen, jonka päällä on sitruuna, arvokkaan? Jopa mä voisin melkeen kyetä maalaamaan tommosen. Nii ja sitte ne miljoonat rumat kukkavaasi taulut... jos joku Van Gogh on ne maalannu ni tokihan ne maksaa hulluna rahaa, mut jos joku tavis maalais semmosen ni kukaan ei ees huomais sitä. Tyhmää. Tai ehkä mä en vaan ymmärrä taidetta... 
      Kultturoinnin jälkeen käytiin syömässä japanilaisessa ravintolassa. Oli erittäin hyvää kasviskatkarapuruokaa. Eikä ollu ees kallista, ainakaan kauhee. namnam! ...ja sitte sen jälkeen jumitettiin vielä starbucksissa kaakaoiden kanssa.  Sunnuntai päivä kulu siis mukavasti laatuseurassa. Ehkä huomenna jaksan sitte mennä reippaana kouluun... :) huomisesta lähtien oon semmosessa lakossa (herkkulakon lisäksi) että en saa syödä ulkona ku viikonloppusin. Eli siis huomenna täytyy ottaa evästä mukaan kouluun, että jaksaa kotiin asti ennen ku nälkä iskee. Ja tää siis siks et mun täytyy alkaa säästää rahaa helmikuun loppua varten, millon siis Lilli tulee tänne ruokalomalle :D, että mulla on sillon rahaa syödä paljon creme brûleetä ja muita ihanuuksia. Laitoinki mun tän hetkisistä rahoista vähä sivuun jo.... :D
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti