torstai 6. tammikuuta 2011

toive haaveilua

Aamulla heräsin melko reippaana kouluun, söin pahaa aamiaista ja juoksin junaan. Jaksan jotenkin joka päivä ku meen ulos, nii hämmentyä siitä miten lämmin on. Ihanaa ku voi vetää syvään henkeä, ilman, että keuhkoihin sattuu! Tänäänki on ollu lähemmäs 10 PLUSSA astetta. Ihanaaa. Koulussa oli kuitenki jotenki hirmu tylsää, paitsi sitte civilisaatio kurssilla oli ihan mielenkiintosta. Yllättävää :) ...Käytiin sitte iltapäivällä Rauskun ja Mäyrän kanssa syömässä vuoden ensimmäiset Falafelit. namnam! Miten niin mun piti alkaa elämään säästeliäästi?? no ei se maksanu ku 5 e... 
       Kotona sitte pesin koneellisen pyykkiä ja laiskottelin. Laitoin ruoaksi nakkeja ja kesäkurpitsaa joten siinäkään ei kauaa nokka tohissut(?).. Tein myös sitte mustikkapiirakan, mut se oli vielä niin kuuma siinä vaiheessa, ku lopeteltiin muuta syömistä ni se jäi siis huomiselle :) Just ku oltiin syöty ni vanhemmat tuli kotiin ja Valérie sitte tosiaan sano et ne ei syö kotona (ja lukihan se kalenterissaki et ois mun se pitäny nähä, mutta eii :D) ja mähän olin tietty laittanu niitten lautasille ruokaa... no olin ihan varma et hostmama ois jotenki kärttyinen, mutta ei suinkaan, se vaan totes, että eipä tässä nyt mitään vahinkoa oo tapahtunu, no hätä! Olin niiiiin positiivisesti yllättyny. Olin jotenki varma et se ois suuttunu tai jotakin... en kyllä ymmärrä miks mä semmosta kuvittelen, koska ei se oo ikinä suuttunu mulle vielä mistään... mun ajatuksen vaan laukkaa aina välillä vähä turhan lujaa! enivei.. tulin jotenki kauheen iloseksi, siitä et se suhtautu asiaan niin rennosti. Outoa! mutta samakai se mistä sitä iloitsee, kun iloitsee pienistä, voi iloita usein.
      Kruisailtiin Rauskun kans sitte laiskuuttamme autolla salille.. Luultiin menevämme steppiin, mutta ohjelmisto oli ilmeisesti muuttunu vuoden vaihteessa, ja löydettinkin itsemme jostain ihme tanssitunnilta. Cardio danse se oli nimeltään.. No, oli se ihan piristävää, mutta ei nyt mitään super rääkkiurheilua, mihin olin valmistautunu. Opittiipahan ainaki sika kuuleja tanssiliikkeitä.. nooot! Pyyhkikäämme ne siis muistista ennen huomista iltaa... Tonne salille on muuten tullu Les millsin ohjelmistoa! Tosin eipä ne kauheena mua liikuta ku vaan bodypump on sellanen joka on ilta-aikaan... mut onhan se silti ihan cool :D)  ....nii ja oon tällä viikolla menny joka päivä nukkuun viimestään 11, jonakin päivänä aikasemminkin. Tähän mun herkkulakko/terveelliseen elämään selvästi sisältyy joku ihmismäinen unirytmikin :) Hyvää yötä siis !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti