keskiviikko 26. tammikuuta 2011

kevät tuli pulipuli

Tiistai meni lepposissa tunnelmissa kotona. Nukuin yli puolen päivän ja loppupäivän hengailin vaan ja tunnin välein kävin laittamassa uudet pyykit koneeseen. Nii ja imuroin mä kans yläkerran reippaana. Mitään ihmeellistä ei oikeastaan koko päivänä tapahtunut.... Ruoaksi kokkailin salaattia, kesäkurpitsaa ja makkaroita. Jälkkäriks tein myös omenapiirkan, se oli kuulemma tosi hyvää ja sain vielä tänäänkin kuulla siitä kehuja. Itsehän en sitä tietenkään maistanut, koska mun herkkulakko on yhä käynnissä. Vaikka täytyy kyllä sanoa, ettei mulla enää sillain ees tee mieli napata kaapista palaa suklaata tai syödä jälkkäripiirakoita. Viime viikonloppuna teki kamalasti mieli irtokarkkeja, mutta seki meni ohi... Illalla käytiin vielä salilla reippailemassa :)
           Viime yönä nukuin ihan kamalan sikeästi. Vaikka nukun kyllä varmaan aina, mutta tänä aamuna ku kello soi ni oli semmonen olo, et piti hetkiä miettiä miltä planeetalta oon ennen ku palas kartalle.  Alotin sitte aamun kotityöt heti reippaana ja välissä söin vähä aamiaistakin. Lounaaksi kokkailin kalaa ja kermavoibroccolia Syönnin jälkeen lusmuilin, viikkasin ja vein paikolleen mua korkeemman kasan pyykkejä ja sitte jostain 3sta eteenpäin vaan lusmuilin. Keskiviikot on aika turhia päiviä... tai siis tuntuu tyhmältä et mulla on muka koko päivä töitä vaikka koko päivän kotitöihin ruuanlaitot ja syömiset mukaanlukien menee ehkä max 4h ja tuostakin ajasta 3h on kokkailua ja syömistä... Mulla oli tänään myös extra-kuskausta ku Valériella oli menoa. Vein ja hain pojat miekkailusta. Ja siinä välissä tekaisin pari kasvis (+lardon)piirakkaa. Läskipiirakkaa namnam!
          Varasin tänään myös hostellin Sevillasta. Aivan huippua kyllä päästä moikkaamaan Ainoa ja lomailemaan täältä "kiireen" keskeltä :D ...nii lähen siis reilun kahden viikon päästä perjantaina ja sitte seukki keskiviikkona ku tuun takas pariisiin ni yks yö enää ku mustikkaiseni saapuu tänne melkeen kaheks viikkoa!!! Eli siis kahen viikon päästä on luvassa vähä niinku melkeen 3 viikon loma <3 I can't wait! Vaikka siis kyllähän mä suurimman osan siitä ajasta ku lilli on täällä ni oon töissä, mutta ei sitä lasketa... tuntuu lomalta ku on joku kylässä :)) ja sitte ku lilli lähtee ni on jo oikeestaan maaliskuu. Hullua! Mihin tää aika oikeen juoksee?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti