torstai 27. tammikuuta 2011

Voisin ja voisin, mutta minä se vaan loruilen

Apua! Oon nyt tässä pari päivää ettiny kaikkia sopivia pääsykokeita, jotka ois tarpeeksi lähellä toisiaan ja sitte vielä mahdollisuuksien mukaan myös sopivasti ylppäri viikonlopun aikaan... hankalaa! En tiiä mitä alaa haluan opiskella, mihin kaupunkiin, millä kielellä jne... Valintoja siis pitäs alkaa pikkuhiljaa tehdä. Mun suurin ongelma on mun harrastus.... tiiän et on väärin jäädä johonki kaupunkiin sen takia, että siellä ois enemmän ku täydelliset olosuhteet jatkaa ratsastusta, mutta en myöskään voi sulkea sitä niin totaalisesti pois, että voisin selkeästi miettiä, mitä haluan oikeasti opiskella. Nii ja ratsastuksen lisäksi yksi pieni karvanaama on kanssa oulussa.  Vai onko se sittenkään ihan täysin väärin? En tiiä.  
        En vaan tiiä, viihdynkö enää samalla tavalla kuitenkaan Oulussa, mitä viihdyin lukio-aikana, koska se oli semmosta aikaa, täynnä niin mahtavia ihmisiä, että en usko minkään ajanjakson elämässäni voittavan sitä! Mutta enhän mä voi tietää tuunko viihtymään vaikka esim. Turussakaan. tai Helsingissä. Ei voi tietää ennen ku kokeilee ja jos kaikki vaihtoehdot on opiskelupaikan ja -kaupungin suhteen yhtä epävarmoja ni on ihan sama vaikka heittäis arpaa kaiken suhteen. Huuuuh, voisin kirjottaa tämmöstä jahkailu tekstiä varmaan romaanin verran tulematta mihinkään johtotulokseen. Toisinaan toivon, että joku tulis ja päättäs mun puolesta, toisaalta mua taas ärsyttää jos joku sanoo että mun pitäis tehdä jotain muuta kun oikeesti sisimmässäni haluan. Taidan siltiki tietää, mistä olen valmis luopumaan tai siis, että en oo valmis luopumaan mistään. 
          Tänään aamulla heräsin kuudelta eikä väsyttäny ollenkaan... en tajua. Sain kuitenki vielä hetkeksi unen ennen ku sitten 7lta oikeesti nousin. Aamusoittolistan siivittämänä hiimailin tyytyväisenä huoneessani, pukeuduin lämpimästi ja kipusin aamiaiselle. Aamut on ihania! Koulussaki oli tosi kivaa vaikka mua vähä ärsyttiki ku monet luuli, että suomessa on tyyliin 5 kk vuodesta säkkipimeää :D hei c'moon, ei se nyt ihan niiiin kaukana ole. Vaikka toisaalta on ihan hauskaa kumota kaikkia luuloja Suomesta :)) Yllättävän monet luulee kaikkea aivan ihmeellistä. Ja mm. se että kun on -30 niin voi ulkoilla, on jotain täysin käsittämätöntä... Tänään meidän ryhmään tuli kyllä yksi norjalainen tyttö, että se ehkä voi alkaa nyt puolustamaan mun suomesta kertomia juttuja, mitä muut epäilevät :D Civilisaatiokurssilla oli aiheena ranskan eri alueet. ihan mielenkiintoista! Opiskelun jälkeen suunnistettiin Starbucksiin Rauskun, Mäyrän ja Laura-Sophien kanssa :)) ...ja illallikseks tein moussagnea muille ja itselle moussakaa. Oli herkkua ja syönnin ja pienen levon jälkeen suunnattiin salille reippaileen :) mukava päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti