tiistai 21. syyskuuta 2010

ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen

Alun perin mulla oli tarkotuksena lähtä tänään Pariisiin, mutta loppujen lopuksi jäinki koko päiväksi möllöttään kotiin. Oli kieltämättä vähän tylsä päivä. Ensimmäinen täällä viettämäni.. mut kaikkeahan täytyy kokeilla. Ja nyt ku oon yhen tylsän päivän viettäny nii ei tartte toisten viettäkkään sitte... 
      Aamusta heti siivosin "lasten" huoneet ja pesin pari koneellista pyykkiä. 10ltä olin jo hoitanu päivän hommat. Oonki sit loppupäivän tuijotellu leffoja. Mikä sinänsä on ollu kyllä ihan mukavaa :) Oon tosi huono olemaan yksin, et ehkä tää seurattomuus tekee mulle ihan hyvää... Illalla kuitenkin ruoan jälkeen hain Marien musiikkikoulusta ja huomasin et oon tuhlannu koko kauniin päivän sisällä. Ulkona oli nimittäin vielä kaheksanki aikaan yli 20 astetta lämmintä ja pilvetön taivas... Jos huomenna on yhtä nätti päivä ni lupaan ,että käyn muutenki ulkona ku vaan viemässä roskat. Ja mikäli mä en ihan väärin muista nii huomiseks on luvattu tooosi lämmintä. Tänään kyllä alko virallisesti syksy täällä ranskassaki, mutta sääkartat puhuu kyllä vielä täysin kesän puolesta. Sopii mulle!
      Valérie lähti tänään työmatkalle, joten porukka täällä on hyvin miesvoittosta Mikä suomeksi (tai ranskaksi) tarkottaa sitä, et meno on paljo rennompaa. Pojat saa pellelillä mielin määrin ilman et kukaan on kieltämässä niitä ja munkaan ei tartte huomenna leikkiä siivoavani koko päivää :D Vaikka en kyllä voi väittää, etteikö keskiviikot ois aina ihan rentoja, mut silti... Voisin huomenna vaikka nukkua kahdeksan sijasta yhdeksään ja piipahtaa sitten tossa torilla, joka on aina keskiviikkoisin ja lauantaisin jos nyt en ihan väärin muista :)  Huolimatta siitä etten mitään tänään oo tehnykkään ni väsyttää silti kumman paljon! Siispä voisin siirtyä nukkumishommiin... Yöt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti