perjantai 3. syyskuuta 2010

pepeperjantai

En nukkunu viimeyönä kovinkaan montaa tuntia, koska mun pää oli päättänyt olla jostain syystä ihan tositosi kipee... mulla ei varmaan ikinä oo ollu noin kipee pää, ei voinu laittaa päätä tyynyy ku tuntu et pää räjähtää :( ...ja jotenki puoli-unissaan aattelin et mulla ei oo särkylääkettä mukana, kunnes sitte joskus 4n aikaan kävin vessassa ja tajusin et onhan mulla sittekki.. no sitteku lääke alko vaikuttaa ni sain unen ja kerkesin nukkua ehkä enää 4 tuntia ja alkuyön olin vaan torkknu. voin kertoa että pikkusen väsytti aamulla. Tosin nukuinki sitte vahingossa tunnin liikaa ku väsymyksissäni en tajunnu mistään mitään....
      Sitte ku heräsin ni otin toisen ibumaxin ja sen voimalla sitte imuroin ja tuuletin yhen huoneen, laitoin leipää tulemaan illaksi ja lajittelin pyykit. Sitte lähinki jo ostamaan junalippuja Lilleen, mulle ja märdelle. Sain kuin sainki ostettua liput ilman suurempia ongelmia (mun ranska on selvästi parantunu.. :D) ja sain myös ostettua semmosen kätevän nuorisokortin. Super! Liput ostettuani mentiin Roosan (suomalainen aupair täältä meiän kaupungista) kans kahville tohon meidän "paikalliseen", joka sattu tänään olee auki... viimeviikolla se ei tainnu olla kertaakaan auki! Istuttiinki siinä sitte melkeen siihen asti ku piti lähtä lapsia vastaan kotiin. Ennen ku Marie tuli kotiin ni ehin kuitenki syödä vähä tonnikala-salaattia ja lukea lehteä patiolla. oli ihan mahtava keli, takapihalla auringossa oli varmaan ainaki 25 :)  Tänään uskaltauduin jopa uimaan Marien ja sen kaverin kanssa. Eikä ollu ees kylmää!! 
         Laitoin tänään taas normitapaan ruokaa. Riisiä, kalaa ja broccolia :) kelpas kaikille! Illalla vielä Valérie katto läpi et olinko osannu lajitella vaatteet oikeen... se on kyl kieltämättä vähän vaikeeta tietää et mikä vaate kuuluu millekki pojalle.. noo oli ne melkeen oikein. Silitin myös vielä vähän vaatteita... ja perheen isä naureskeliki et on meillä hyvä aupai ku se vielä työajan ulkopuolellaki, perjantai-iltana silittää pyykkiejä :DD nojoo samapa nuo oli silittää pois ku oli vaan 3 paitaa + sitte mun omat vaatteet mitä silitin (jos äiti luet tän ni ihan oikeesti MINÄ silitin vaatteita, kuvittele!!!)   ainii ja valérie sano mulle et voisin viikata vähä paremmin...  hups! Olin vaan ollu taas tosi tehokas :) nojoo mut nyt meen nukkuun et jaksan aamulla lähtä shoppaileen ja sit piknikille jo melko isoksi paisuneella porukalla. huippua ku saa taas tutustua uusiin ihmisiin! yöt <3
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti