torstai 2. syyskuuta 2010

tuikitavallinen torstai

Tänään kiskoin itteni ylös jo ennen kaheksaa, söin aamupalan ja kirjaimellisesti katoin vierestä ku nuorimmat lapset lähti kouluu. Laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään, ja lähdin pariisiin. Kävin muutaman tunnin shoppailukierroksella latinalais-korttelilla ja sain lyhennettyä vähän mun Hanki -listaa ostamalla laukun ja kalenterin :) Tänään on ollu tosi nätti ja lämmin päivä, mä melkeen jopa menin uimaan, mut tulin sitte kuitenki järkiini ja siirsin meiän uima-altaan testauksen myöhemmälle... ootan jotain superlämmintä päivää!
      Ku tulin takas kotiin pistin lisää pyykkejä pyörimään ja kävin kaupassa, ku Valérie oli unohtanu eilen ostaa kananmunia. Marie tulikin melkeen heti sitten jo koulusta, katottin sitte jotain tyhmiä tietovisailuja telkkarista siihen asti kunnes mä aloin tekee ruokaa. Tein ekaa kertaa tänään koko porukalle ihan yksin ruokaa.. tästä se lähtee :) Päivän menu koostui kurkkusalaatista, spagetista ja jauhelihakastikkeesta ja jälkiruokana oli tavalliseen tapaan juustoja, hedelmiä ja jukurttia. Kaikille näytti maistuvan ja joiltain tuli jopa kehuja. HUH! En tosiaan oon tehny mitään liharuokia pitkääään aikaan... Huomenna teen kalaa, en tiiä vaan mitä kalaa se on jota otin sulamaan, jotain valkosta se oli... hyvä minä!
       Ruoan jälkeen Valérie autto mua vielä vähän tajuumaan miten saadaan halvemmat junaliput Märden kans, ku sunnuntaina suuntaamme Lille nimiseen kaupunkiin (tunti pariisista pohjoseen) vierailemaan semmosessa tosi isossa markkina/kirppari tapahtumassa :) Huomenna pitäs sitte mennä tosta asemalta ostamaan ne liput ja sitä jos jotain varten tarvitaan hyvät yöunet. .. Tämmösiä tulee varmaan olemaan aika monet mun arkipäivät täällä pariisissa, ehkä hiukan tylsää luettavaa, mut oon päättäny et pari ekaa viikkoo päivitän blogiani joka päivä, ni sikspä myös tämmösistä tuikitavallisista päivistä täytyy jotain kertoa :)  Bonne nuit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti