maanantai 20. syyskuuta 2010

Hyvin arvattu on puoliksi tiedetty!

Ainut hyödyllinen asia, mitä oon tänään tehny on et vein auton aamulla huoltoon. Valérie sano soittaneensa sinne ja et mun tarvii vaan ajaa auto pihaan ja viedä avaimet sinne toimistoon... no-o korjaajamiehet alko sit kuitenki multa kyseleen et mikä autossa on vikana ja mä sit parhaani mukaan selitin, mikä ongelma on, vaikka todellisuudessa mulla ei ollu mitään hajua koko asiasta. Mut oon kuullu sanottavan et hyvin arvattu on puoliksi tiedetty. Saattohan se osuu oikeeseenki...  Sain siis asian hoiettua ja kävelin sitte sieltä korjaamolta vajaan 2km matkan kotiin. Kattelin telkkaria sitte vähäaikaa ja jossain vaiheessa olin nukahtanu ja heräsin sitte vasta puol kahden aikaan. Upsista keikkaa! 
       Iltapäivällä ja nyt illalla oon kuunnellu paljon musiikkia, varmaan koko SMG:n tuotannon läpi, vähä Anssi kelaa ja Jamie Cullumia. Eilen illalla katsomani leffan innoittama kuuntelin myös Ray Charlesia. Leffa oli tosi hyvä, pidin erityisesti musiikista. Skypettelin myös pupen ja iskän kans. Koira parka etti mua pöyvän alta ku viheltelin sille.. ei tainnu oikeen hiffata noita skypettelyn saloja :D  Muun postin mukana tuli myös tänään yksi kortti mulle. Oli hauska kuulla Henkastaki pitkästä aikaa, ku se on jo melko pitkään viiletelly tuolla jossain kaukomailla. Onneks kohta päästään skypetteleen <3
       Tänään ruoassa EI ollut lihaa, ja olin jo henkisesti valmistautunu kuunteleen valituksia, mutta kaikki söi tyytyväisinä mahansa täyteen salaattia, roquefort (=homejuusto) tomaattikastiketta ja pastaa. Kehujakin jopa tuli vaikka joutuivat tyytymään kasvisruokaan!! Ruokaa jäi kyllä yliki, koska luulin et kaikki syö täällä kunnes kuulin et vanhin poika onki yötä Pariisissa... saan siis huomenna herkullisen lounaan :)  Ehkä mä alan kiusaan näitä ja laittaa kerran viikossa kasvisruokaa. hähää! Jos tekisin yhtenä päivänä kasvisruokaa, yhtenä kanaa ja kahtena kalaa nii mun ei tarttis ku yhtenä päivänä väsätä itelleni eri ruokaa..
       Tasan viikon päästä alkaa muuten kielikoulu. Vihdoin! Outoa kyllä, mutta ootan koulun alkamista. Ei sillä et mulla ois ollu tylsää, mut en osaa sanoin kuvailla kuinka paljon ootan sitä hetkeä, ku tajuan et puhun sujuvaa ranskaa. Mun unelma, ja se tulee toteutumaan... Mukavaa on myös et saa tutustua uusiin ihmisiin ja arkeen tulee enemmän rutiinia :) Vaikka toisaalta en kaipaa rutiineja, mut veikkaan et  en tammöstä epämääräistä oleskelua, mikä tällä hetkellä kyllä on mukavaa, nii jaksais koko vuotta.  Tän viikon aion ottaa siis rennosti, sillä ens viikolla alkaa sitte opiskelu, tosin kouluahan on vaan 6h viikossa, mut silti. Aion ladata akkuni erittäin täysiksi et jaksan panostaa sitte koulun käyntiin kunnolla ,ehkä ekan kerran elämässäni... Kauniita unia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti