tiistai 28. syyskuuta 2010

Kauniita päiväunia!

Sorruin tänä aamuna meneen takasi nukkumaan kauniita päiväunia heti kun kaikki reippaat oli lähteny töihin ja kouluihin.. Nukuinki sitte aika kauan, johonki puoli 12 asti. Sen jälkeen lähin muka hakemaan autoa korjaamolta, mutta ei tosiaan käyny mielessä ku lähin sinne käveleen et ne saakelin korjaajamiehet pittää jotain lounastaukoa puolitoistatuntia 12 eteenpäin.. Mutta koska olen laiska ni en jaksanu kävellä tota vajaan parin kilsan matkaa takasi vaan hengailin sitte siellä korjaamon pihalla vajaan tunnin lukien lehteä, jonka ostin viereisestä kioskista... Sain kuitenki onneks sitte omani pois sieltä ja autoki ainaki haisi ihan terveelle. Siitä oli korjattu kokonaan ilmastointi.  
       Kotona imuroin lasten huoneet, vein roskat ja laitoin pyykkejä pesuun. Sitte aloinki jo melkeen heti tekemään ruokaa, koska mulla oli tylsää.. Ajan kuluksi päätin valmistaa perunoista jotain, koska yleensä en jaksa, ku niitten kuorimisessa menee niin kauan :D Tänääm siis syödään Lardon (semmosta pahalta haisevaa kinkkua/pekonia)kiusausta a la Eve. En oo ikinä tehny tommosta ja tein sen melkeen ilman ohjetta. Kyllä mä vähä katoin et missä asteessa yleensä kinkkukiusaus paistetaan. Perunoiden seasta löytyy lardonin lisäksi kermaa, sipuli, valkosipulia, tuorejuustoa ja mausteita... namm! Toivottavasti siitä tulee hyvää. Kaveriksi taidan hakea pakkasesta jotain parsa-/kukkakaali wokkia. Alkuruokaa ei tänään tarjoilla, koska meillä ei oo mitään salaattia tms.. harmillista!
       Tää on ollu taas vähä semmonen turha päiväm ku nukuin niin kauan ja sit en oo tehny kotitöiden lisäksi oikeestaan muutaku datannu... nyt oottelen et leipä ois valmista ni voitas alkaa syömään ja sitte mun pitää hakea Marie musiikkikoululta ja sen jälkeen voisin pyhittää illan Desperate Housewivesille.. niitä tosiaan tulee joka tiistai 3 jaksoa putkeen, enkä oo vielä kertaakaan muistanu kattoo niitä ni tänään voisin. Ja huomasin muuten tänä aamuna et täällä tulee telkkarista (tosin joltain kanavalta mitä näillä ei näy) Serranot. Haluaisin kovasti kuulla miltä se sarja kuulostaa dupattuna ranskaksi... varmaan säälittävältä! Siinä sarjassa on niin vahvasti mukana kyllä espanjalainen kulttuuri ja erityisesti se kieli ni se on kyllä ihan varma et se ei oo läheskään yhtä loistava dupattuna!!
        Tällä hetkellä mua silleen semisti ahistaa, ku aloin lukee eilen tommosia papereita, mitä oli tullu mun Navigon (julkisenliikenteenkortti) mukana ja huomasin et nää oli ladannu mulle Navigon 31.8. 2011 asti????? Mitäköhän h*lvettiä... oon kyllä mielestäni sanonu et voin jäädä ku vaan kesäkuun loppuun asti! Noo pitää ottaa asia puheeksi illalla hostmaman kans ettei se jää vaivaamaan mua... Hävettää vaan ku toi kortti on aika kallis ni sit ku se täällä tyhjän panttina on 2 kuukautta. No mut eipä oo mun ongelma :S Voisin tänään myös kysyä et mitä nää aikoo tehä syyslomalla (tai veikkaan kyllä ettei vanhemmilla oo lomaa) koska mä lähtisin mielellään käymään vaikka Lontoossa :D Au revoir!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti