maanantai 29. marraskuuta 2010

4 päivää perjantaihin. ei paha!

Maanantaiseen tapaan raahauduin kouluun, mutta onneks ollaan Rebekan kans tajuttu et keretään myös 8.12 junalla ajoissa opiskeleen ni voin hyvästikin nukkua 25 yli seiskaan :)) Tosin esim tänä aamuna oisin mielelläni nauttinut kaikessa hiljaisuudessa, rauhassa aamupalaa; ruisleipää ja lämmintä kaakaota ja katellu ulos, ku oli niin ihanan lumista :) Nii mutta koska olin pyhittänyt jokaisen mahdollisen minuutin nukkumiselle, ni en sitte pahemmin aamupalasta nauttia kerenny, lähinnä kiskoin kaiken naamariin niin nopeaa ku se on vaan suinki mahdollista...! Koulussa oli mukavaa ja opinki ehkä jotain, koska oon päättäny et nyt alan todenteolla laajentaan mun sanavarastoa... eli siis käytännössä se tarkotti et kysyin opettajalta, joka ikisen sanan, jota en ymmärtäny. Ei niitä kuitenkaan loppujen lopuksi ihan hullunu ollu, tai siis et ei mun tarvinnu koko ajan olla äänessä :) ...nii ja siinä oppii hyvin kaikkia synonyymejä sanoille ku opettaja ei suinkaan anna sanoille suomen kielistä vastinetta (eikä ees englannin..) vaan sanan selitys tulee ranskaksi. Ja koulun jälkeen istuin vielä reippaana reilun tunnin starbucksissa tehden läksyjä ja sanalistoja itelleni! 




Ennen kotiin  paluuta kuitenki sitte shoppailin vähä Rebekkan kans, ettei liian tunnolliseksi menis ja metsästin talvikenkiä, mutta halvimmat jotka löysin makso yli satasen, joten villasukkatennariyhistelmä saa luvan vielä kelvata. Kotona skypetin maman, iskän ja pupen kans <3 Veriletuilla ei suinkaan ollu vaikutusta siihen kuinka lähellä kameraa puppe oli.... eiei. Tänään valmistin ruoaksi  purjosalaattia, jauhelihakastiketta suomalaiseen tapaan ja pastaa. Itelle tein kesäkurpitsa-sipuli-tomaattikastiketta :) hyvvää oli! Olin myös päättäny et meen jumppaan tänään ja elättelin toiveita et Rauskuki kerkeis, mutta ku kuulin et mun pitäs raahautua sinne yksin ni jotenki mun innostus laantu... kappas! ehkä sitte huomenna. Nii ja koska kuvittelin et meen sinne jumppaan ni söin tosi vähän, etti maha ois ihan täynnä ja nyt mulla on jo ihan kauhee nälkä vaikka ruokailustahan nyt ei vielä kovin kauaa ole... Käytiin kuitenki tuolla hullussa (-5) pakkasessa kävelyllä  kalakaverini kans.. eikä kyllä ees palellu, camperit ja villasukat on yllättävän mukava ratkaisu sekä myös poolopaita, huppari, anorakki + 2 kaulahuvia  ja kalsarikollari yhistelmä lämmitti ihan sopivasti... mitä mä jollain talvivaatteilla tekisin!? Päivällä lumi oli semmosta ällöttävää märkää, mutta nyt iltamyöhällä se oli muuttunu puuterilumeksi, josta hädin tuskin sai pyöriteltyä palloja. Täällä siis oikeesti on ihan pakkasta, ei mitään nollailua :) Tykkään!
     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti