maanantai 22. marraskuuta 2010

normipäivä

Aamulla väsytti. Ketäpä nyt ei maanantai aamuna väsyttäs.. Lähin kuitenki reippaana kouluun pariks tunniks, jonka jälkeen käytiin Rebekkan kans vähä kiertelee kauppoja, tarkotuksena meiän oli mennä Hallesille, siis yhteen kauppakeskukseen, mutta otettiin RER vahingossa väärään suuntaan ja päädyttiin Defenselle, mikäs siinä, siellä on vielä paljon enempi kauppoja.. Ostin ensimmäisen joululahjan. Hyvä minä, nii ja myös uuden lompakon ku pari viikkoa ovat nuo rahat hengaillu laukun sivutaskussa ja millon missäki. En saanu sitä lompakko minkä oisin halunnu, koska se makso 70 e, eihän mulla ois enää sitte ollu rahaa, mitä laitata sinne lompakkoon, tyydyin siis vaan kympin maksavaan, kuitenki ihan kivaan, halpisvaihtoehtoon. 
       Mulla on pienimuotoinen ongelma, koska tänne on luvattu pakkasta loppuviikoks ja lumisadetta ja sinänsä kaikke kivaa, mutta en tosiaan omista talvikenkiä. Tai siis mulla ei oo niitä täällä mukana. Ja mun varpaita on palellu viimeset pari viikkoa koko ajan vaikka täällä on ollu kuitenki ihan reilusti plussan puolella. Huomenna täytyy siis lähtä joulu-/kenkäshoppailulle!! Toivottakaa onnea, että löydän jotku muut kivat kengät ku ne camperit, joita oon jo pariin otteeseen käyny kuolaamassa. Ja mielellään jotku vähä halvemmat...  mutta siis talvikengät mun on joka tapauksessa saatava, muuten mun varpaat jäätyy ja tippuu pois. Oispa pampakset mukana <3
       Marie tuli koulusta joskus puoli 5 maissa ja sitten se esitteli mulle eilen shoppailemansa vaatteet, oliko tyttö ees vähän innoissaan ku oli saanu uudet converset, pari tunikaa Zarasta, shortsit, korkkarit ja kaulahuivin. No sen että se ehti just ja just esitellä mulle ne vaatteet ni se jo lähtiki huitelee jonnekki kaverinsa kanssa. Helppoa tää aupairina oleminen.  Töiden teon alotin kuudelta imuroimalla yhden huoneen, ja laitoin sitte seiskaksi ruoan. Kalaa, kermavoiläskikastiketta ja perunoita. Hyvvää oli, vaikka en paljo syönykkään ku lähettiin sitte jo kasilta body poweriin Rauskun ja Rebekkan kans. Hyvä jumppa oli ja nyt käsiin sattuu! Ja tänään en aikuisten OIKEESTI jumitu tähän koneelle enemmäksi aikaa, vaan meen nukkumaan. Huomenna elämäni eläimen kans shoppaileen <3 kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti