lauantai 13. marraskuuta 2010

"Mikä susta tulee isona?"

Millon pitää keksiä, mitä haluaa opiskella ja "mikä haluaa olla isona". Inhoan kysymyksiä, jotka liittyy millään tapaa mun opiskeluun... Oon nimittäin huomannu et mitä enemmän yritän miettiä, mit haluaisin opiskella, sitä enemmän tajuan ettei mulla oo harmainta aavistusta... Tai haluanko ylipäätänsä opiskella... tällä hetkellä musta tuntuu, et enpä oikeestaan. En mä tämmösenä laittomana maahanmuuttajanakaan loppuikääni halua olla, mutta siis ajatuski siitä, et mun pitäs parin kuukauden päästä päättää mihin kouluihin haen ni saa mut kaihistumaan. Toisaalta onhan mulla jo yks koulupaikka, mutta se on Oulussa!! Tällä hetkellä mulla ei kyllä tee mieli mennä sinne opiskelemaan.. toisaalta taas oulussa opiskelussaki ois hyvätki puolensa. Siellä ois melko hyvät mahikset ujuttautua takas heppapiireihin, ja voisin aina tarvittaessa hakea pupen suojelemaan itteäni.  Sitte oon alkanu miettii et ku oon aina haaveillu et tekisin jotain töitä eläinten parissa, mut aatellu et se on mahotonta ku oon niin allerginen, et ainahan sitä voi kokeilla ja sitte jos ei onnistu ni voi kouluttautua uudelleen :D fiksuahan se ei sinänsä välttämättä olis... nojoo nyt lopetan tästä aiheesta ahistelun ainaki yöunien ajaksi, koska mua alkaa vaan ärsyttää sitä enemmän, mitä enemmän mietin. Oon kateellinen  niille, jotka on tienny pikkutytöistö/pojista asti mikskä ne haluaa opiskella!  
        Tänään suunnattiin aamupäivällä Mäyrän kanssa kirpparoimaan Pariisin itälaidalle. Se oli itseasiassa se sama kirppis, missä käytiin sillon ku oltiin koulun kans täällä reilu vuosi sitten :) Oltiin jotenki vähä laiskoja, eikä jaksettu ihan hullun lailla penkoa, lähinnä mietittiin, miten ihanaa ois köllähtää pikku päikkäreille niitten suurien vaatekasojen päälle. Mun mukaan tarttu kuitenki yksi oikein mukava räkäkauluspaita eurolla <3 ja Märdenki mukaan tais lähtä pari vaatekappaletta. Kirpparoinnin lisäksi kerettiin päivän aikana ajella metroilla päämäärättömästi tunteroinen, istua lempicreppipaikassa pari tuntia, silmäshoppailla Rivolilla, nähdä liikaa suomalaisia ja illallistaa huipussa pikku kasvisravintolassa. Ruoka oli erittäin herkullista ja ei ees mitenkään ihan älyttömän kallista. Syönnin jälkeen otin junan kotiin ja omaksi ja varmasti muidenki yllätykseksi oon jumittanu sit koneella loppuillan/yön....
          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti