tiistai 30. marraskuuta 2010

matkakuume

Mulla on ihan kamala matkakuume! Mun täytyy päästä jonnekki lomalle mahdollisimman pian, oikeastaan heti. Okei pääsen suomeen ihan kohta ja se on kyllä erittäin odotettu loma, mutta sitte haluan jonnekki semmoselle oikeelle lomalle, suomeenhan mä meen "vaan" kotiin.  Oonki tänään katellu kaikkia mahollisia lentoja joka paikkaan ja musta tuntuu et voisin vaikka välittömästa varata jotku lennot.. siis en ymmärrä miks noi lennot on niin halpoja et mun pää menee ihan sekasi, esim. pääsisin 5kynpillä ainon luo sevillaan ja takasi, tai madridiin ja takasin, myöskään jenkkeihin ei maksa maltaita. Varmaan ainut paikka mihin lennot maksaa miljoonan on sydney!!! En ala, voisin niin hyvin ottaa pienen surffausloman henkan luokse tossa kevään korvilla.  Vaikka ei mulla kyllä taida olla ees lomaa, mutta aina saa haaveilla!
       Pitkien yöunien lisäksi tänään oon lähinna dataillu ja sitte imuroin vähäsen. Edes ruokaa mun ei tarvinnu laittaa ku syötin noille jotain viikonlopun adventti dinneriltä jäänyttä lihapataa. Helppoa! Ruoan jälkeen hain sit Marien muskarista ja suuntasin sen jälkeen Rauskun kanssa salille. Nyt on sitte koeajettu ranskalainen spinning, oliha se rankkaa! Mut olinki kerenny unohtaa kuinka ihanaa se on :) Tunnin tai no 45 minuuttisen jälkeen venyteltiin vähä ja käveltiin sitte takas kotiin. Suomalaiset ulkoiliasumme ja punaiset naamamme teki vaikutuksen myös roskakuskiin <3 ihanaa! 
       Täytyy vissiin uskoa että talvi on oikeesti laskeutunu myös tänne ranskaan nytten ja se tarkottaa sitä et täällä talossa on aika kylmä... mun huoneessa on onneks suht lämmin, muuten paitsi kylppärissä. En jostain syystä saa kylppärin patteria päälle, joten siellä on jäätävää. Tää perhe varmaan luulee säästävänsä siinä et mun kylppärin patteri ei oo päällä (=säästää kallista sähköä) mutta voin luvata että se määrä lämmintä vettä, jonka kulutan syystä, että kylpyhuoneessa on niin kylmä ni varmasti tasoittaa tilanteen eikä kukaan jää voitolle :D Mietin yks päivä et voikohan täältä loppua lämmin vesi, mutta tulin siihen  tulokseen et jos se ois loppuakseen ni se ois jo loppunu... eli no hätä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti