maanantai 15. marraskuuta 2010

kymmenen ja puoli yhdeksän viisi

Toisaalta se, että mulla on muodostunu aika selkeet rutiinit töitten tekemiseen täällä kotona, on tosi hyvä, mutta sitte taas toisaalta huomaan et mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttää se, että kaikki viikot on aika lailla samanlaisia. Toki se, mitä teen vapaa-ajalla päivisin ja viikonloppusin ni vaihtelee tosi paljo... mutta kuitenki yhtään minkäänlaiset rutiinit saa mut tylsistyyn, mutta sitte jos mun velvollisuudet ei ois niin selkeitä ni se vaikeuttas mun muuta elämää. Eli ehkä kuitenki näin on hyvä. Mutta turhaan valittaminen on kuitenki tosi mukavaa, ja niinku me Rauskun kans eilettäin todettiin ni tyhjänpäivänen valittaminen taitaa kuulua suomalaisten perusluonteeseen. Turhasta valittamisessa on se hyvä puoli myös, että ku valittaa turhasta ni tajuaa oikeesti miten hyvin asiat on ku ei oo oikeita asioita mistä valittaa!
         Tässä päivässä ei oo kyllä ollu mitään valittamista kuitenkaan. Taivaalta ei oo tullu pisaraakaan vettä, ainakaan mun ulkoillessa ja koulussaki oli tosi mukavaa, koska meitä oli vaan 6 paikalla. Sain olla ylpeä kotimaastani, ku kaikki oli aivan haltioissaan, ku kerroin et Suomessa on naispresidentti ja naispääministeri. Hah kaikki oli kateellisia :D ja sitte koulun jälkeen vietin laatuaikaa jEven, joka oli saapunut tänään Pariisiisn ja Märden kans. Metroiltiin ja vaelleltiin ympäriinsä, unohtamatta tietenkään syödä.  Ostin kinkkupitsaa. namiiii!!! Tosin tein sitte vaihtiksen jEven kaa, ja sain kinkkupitsan sijaan syödä henrkullista patonkia :) Olipas huippua nähdä jEveäkin pitkästä aikaa!
         Kilautin kotisuomeen onnitellakseni puppea, koska sillä on tänään 8-vuotissynttärit. <3 Kuvayhteyttä ei tosin onnistuttu muodostaa, joten sankari juhlarusetteineen ja siankorvineen jäi näkemättä. Sain äitilti kuitenki tosi hyvän ruokavinkin, johon sattu sopivasti olemaan aineksetki jääkaapissa. Resepti löyty yhteishyvän sivulta nimellä texmex--kesäkurpitsavuoka, ruoka oli erittäin herkullista. Hostmama varsinki tykkäs erityisen paljon :) ...ja mun oma pieni vuoallinen kasvisversiota oli ihan taivaallisen hyvää ja niin ihanan tulista. En oo pitkään aikaan syöny mitään tosi tulista ruokaa, koska näitten maustevalikoimista ei esim. löydy perinteistä chiliä vaan kaikkia muita outouksia, joiden käyttäminen on vaatinut vähän tutustelua. Ruokailu veny sen verta myöhään, että en kerenny puol9 jumppaan, mutta oikeastaan olin salaa tyytyväinen, koska edellisyön 6 tunnin yöunien jälkeen energia oli aika vähissä.
         Mun visa electron oli myös yrittäny tulla tänään kuriiripostina, mutta koska ketään ei ollu paikalla ni postipoika oli sitte jättäny lapun jossa oli yrityksen yhteystiedot mihin pitää ottaa yhteyttä. No soitin sitte sinne, mutta kiitos samaisen postipojan, ne ei pystyny antamaan mulle tietoja mun paketista, koska numerosarja, joka mun ois pitäny paperista luetella, oli niin epäselvästi kirjotettu, et en saanu siitä selkoa, eikä se puhelimen toisessa päässä oleva nainen osannu myöskään kirjottaa mun nimeä.... olin jo hermostua, kunnes sitte onneks Valérie kerto mulle numerosarjan selkokielellä. Huh! Soitin sitte uudestaan ja juttelin jonku eri tyypin kans. Juuri ku se oli alkamassa varmistamaan tietojeni oikeellisuutta ni kuulu 3 piippausta merkiksi siitä et mun crediitti loppu ja puhelu katkes!!! Olin jo oikeesti luopua toivosta... mut sitte se kiltti mies, jonka kans olin jutellu ni soitti mulle takasi, ja sano et normaalisti niitten ei kyllä kuulu, eikä ne saakkaan ehkä oikeestaan soittaa takas mikäli puhelu katkeaa (koska se oli semmonen maksullinen kallis numero) mutta koska tilanne on hiukan monimutkainen ni se sitte kiltisti soitti mulle takas. Ihanaa! Kiittelin tuhannesti ku sain asiani hoidettua.
        Ja jotten vaan taaskaan pääsis ajoissa nukkumaan ni oon dataillu tässä nyt jo hyvän aikaa. Tosin juteltiin melko pitkään Lillin kans skypessä, joten sitä ei lasketa turhaksi dataukseksi :) Oli hubaa vaihtaa pitkästä aikaa kunnolla kuulumiset pikku Liisan (jonka kello näyttää ihme aikoja) kanssa <3 Muisteltiin myös kuinka huippua meiän abiristeily oli, voisin palata pariksi vuorokaudeksi takas penkkareihin ja abiristeilylle. En tuu ikinä unohtaa kuin mahtavaa sillon oli, ja varsinkaan kun on olemassa vielä mahtavampaa videomateriaalia :DDD Parhaat luokkaTOVERIT<3 Mietinki tässä nyt et mitäköhän se kello on, ku ei oo enää lilliä linjoilla ni ei pysty kysyä...  nyt tää toveri alkas kuitenki kattoo vielä jotain turhia tv-ohjelmia... yöt :)
       
       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti