sunnuntai 21. marraskuuta 2010

aina maistuu mehukatti, se on ihan MATTI, mehukatti!

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee
sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus
aikasemminkin " -Matti Nykänen

Mateissa vaan on sitä jotain, <3 mulla on ikävä kaikkia MPK sekoiluja,  varsinki Retun metsästystä!  millonkohan seuraavan kerran kaikki MPKlaiset sattus samalle planeetalle, mantereelle,  maahan ja kaupunkiin yhtä aikaa?

Lauantai-aamu ja vähän päivästäki meni nukkumiseen. Ja emmä oikeestaan päivälläkään mitään järkevää tehny, katoin The notebook leffan, joka kieltämättä oli aika hyvä ja söin myös vähän suklaata... Illemmalla sitte suuntasin Pariisiin Mäyrän, Roosan, Anniinan ja Lauran kanssa. Ilta ei menny ihan suunnitelmien mukaan, mutta hauskaa oli. Yllätykseksemme sitte aamulla ku oltiin ottamassa junaa kotiin ni asemalla oli paljo punatakkisia opastajamiehiä, jotka kerto et asemalla on jotain raideremonttia ja et meidän täytyy ottaa bussi. Hetki siinä sitte pohdittiin että mitenköhän se bussi voi lähtee junaraiteilta ennen ku päädyttiin kysymään toisilta opastajilta uusia neivoja. Loppujen lopuks meidän piti sitte ottaa eka RER sitte bussi ja lopuks vielä pari pysäkin väliä normijunalla. Kotimatka kesti sitte taas melkeen 2h, miten mukavaa. Oltiin siis kotona joskus vähä ennen puolta 9, meillä ei onneks ollu ketään hereillä, koska hostisä oli jo lähteny jonnekki. 
          Makoisien reilun 7 tunnin "yö"unien jälkeen oon vaan datannu. Nii ja söin mä tolla puoli kuuden aikaan myös herkullisen aamupalan. Oon niin mielissään ku oon tajunnu et nuo yhet "murot" on kaurahiutaleita. Soijamaitoa ja hiutaleita ku laittaa mikroon ja lisää sitte vähä jukurttia ja sokeria ni voila, superpuuro on valmista. Söin myös vähän faissellea aamupalan jälkiruuaksi. Oisin kyllä pelkän lorvimisen sijaa voinu mennä käymään Pariisissa jumittamassa, mutta koska tänä viikonloppuna tehdään sitä saakelin raideremonttia, ni pelkkiin matkoihinki menis jo 2 tuntia, joten päätin jäädä kotiin laiskottelemaan. Ihme kyllä mulla on aika pirteä olo tällä hetkellä, johtuu ehkä et oon viimeset melkeen 12 tuntia makoillu tässä sängyllä nukkuen ja dataillen... Alko kuitenki vähä selkää kolottaan pelkkä makoilu ni piti lähtä käymään gourmee illallisella tavernyn pizzeriassa Rauskun kans, tai no haettiin pizzat kotiin ja syötiin ne mun huoneessa sivistyneesti, sängyllä, suoraan paketista, ja harjoitettiin käsi-suu koordinaattia ja hengiteltiin.
       Vaikka kauheena en tänä viikonloppuna mitään ihmeitä tehnykkään ni on kyllä ollu silti mukavaa. Hyvin laiskotellun viikonlopun jälkeen jaksaa taas olla ahkera aupair koko ens viikon... Täällä on taas vaihteeks satanu ihan tosi paljon koko viikonlopun, ärsyttävää. Tänä aamuna ku tulin kotiin ni mun pienet kangasballeriinat oli ihan litimärät, ja meidän lattiaan jäi pienet jalan jäljet merkiksi et olin tullu kotiin... Pitäähän sitä jotenki hostparheellekki ilmottaa et on saapunut yön riennoista hengissä kotiin. Toivon syvästi että jouluna Oulussa on paljon lunta ja sopivasti pakkasta :) ...jouluunkaan ei oo enää ku kuukausi ja pari päivää. Tooosi outoa, ei täällä vielä tunnu yhtään joululta. ja en usko et alkaakaan tuntumaan jos (ja kun) ei oo lunta. Onneks suomessa toivottavasti on!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti