perjantai 5. marraskuuta 2010

vendredi

Aamulla heräsin taas ennen ku herätyskello soi. Oon vissiin vähä turhan tunnollinen ku herään aamulla aikasin, lyhyiden yöunien jälkeen, automaattisesti siihen aikaan, mihin mun pitäs herätä, enkä pysty enää nukahtaa sen jälkeen, siksi 10 minuttin ajaksi minkä oon illalla väsyksissäni lisänny uniaikaa :) ...nii ja eilen ku haettiin sandwichit lounaaksi, ni ne ei ottanu multa rahaa vaan anto mulle vaan sen leivän ja alko palavelee seuraavaa asiakasta ja mä kiltisti silti menin vielä takas tiskille ja maksoin... 
       Aamu suju hyvin lepposasti. Olin yhteyksessä australiaan, katoin DH:ta, huippumalleja, homokeskustelua, uutisia ja kadonneen jäljillä. Mä jouduin hetken tekemään rankkaa aivotyötä, ku mietin et miten on mahollista et ku ennen ranskan ja australian aikaero oli 8 tuntia, sitte kelloja siirrettiin tunnilla ja aikaero onki yhtäkkiä 10 tuntia. Kaks hernettä raksutti aika kovasti, kunnes sitte mulla välähti, et australiassakihan oli vaihdettu aikaa :) Tunnen itseni aina välillä niin älykkääksi! Oon tänään myös imuroinu vähän ja "järjestelly" kirjahyllyä... ei se tosin oo nyt yhtään siistimpi, kirjat vaan ei enää oo aakkosjärjestystä nähnykkään ku vaihtelin vähä kirjojen paikkoja. Oho!  Päivän kohokohta oli ku tein itelle herkkulounasta. Lohisalaattia, paistinperunoita ja valkosipulikrutonkeja. mmmmmm!
        Pitkästi iltapäivän puolella vaivauduin vaihtamaan yöpuvun pois ja kävin kaupasta ostamassa herkkuja, tosin koska lakkoni ei salli arkipäivällä herkkujen ostoa ni herkkuina tänään toimii kurkku, paprikat, porkkanat ja minitomaatit. Illalliseksi tein purjosalaattia, kummallista kanaporkkanajukurttikastiketta ja riisiä. Ruoka oli kyllä hyvää :) Ruoan jälkeen kävin nakkaan alexisn miekkaileen perjantaiseen tapaan. Tosin uutta tänään oli se, että kadut on muuttanu suuntia, ne on kyllä vaihtunu jo reilu viikko sitte, mutta en oo ajanu kertaakaan sen jälkeen. Uusi reitti oli nopeempi joten ei valittamista :) Nyt pakkaan vihanneksen reppuun ja marssin Rauskun luo vahdittavaksi. Sen siis täytyy babysitata tänään ni mäkihän meen siinä samassa. Katotaan varmaan joku leffa ja narskutellaan porkkanoita.
       
        
       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti