sunnuntai 7. marraskuuta 2010

WE

Ihan lepposa viikonloppu takana. Lauantaina nukuin iltapäivän puolella ja kävin Auchanissa shoppaileen. Nii ja kerkesin mä vähä skypetelläkki turkuun libbelle ja ouluun mun magnusteille <3 Illalla sitte syötiin Rauskun kans meillä ennen ku lähettiin pariisiin. Söin ekaa kertaa täällä oloni aikana fetajuustoa ja olihan se hyvää :D vietettiin ilta/yö Bastillessa Mäyrän, Rauskun ja Kevinin kans. Otettiin eka juna kotiin, eli meidän ois pitäny olla kotona joskus vähä ennen 7, mutta jostain syystä oltiin kotona vasta 8n jälkeen... puolentunnin junamatka kestiki melkeen 2 tuntia.  
         Tänäänki oon sitte nukkunu paljon ja kattonu pari leffaa. Mikäs sen mukavempaa! Tänään en oo nähny ketään mun hostperheestä... outoa, et oon ollu koko päivä kotona enkä oo jutellu kellekkään. ...ja sitte mun polvesta on haukannu, joku ötökkä, koska se on ihan turvonnu ja punanen. Mukavaa. Luulin jo et kaikki öttiäiset ois menny talviunille, mut ei vissiin. Täytyy siis jatkaa ötökkätorjunta aineiden käyttöä. 
         Mä en oikeesti oo ehkä ihan täysin ymmärtäny et reilun kuukauden päästä on joulu!! Jotenki outoa, koska täällä on ollu vielä ihan lämmintä... ja pahin ruska-aikaki on vasta tuloillaan. Joulusta puheen ollen, mulla tekee ihan kauheena mieli joulutorttuja. Pitää ehkä joku päivä mennä ostaan tarvikkeet ja leipoa.... Tai ehkä ootan siihen asti et meen suomeen, sillon ne ainaki maistus tosi hyville!  nojoo, mut mä voisin kerranki mennä nukkumaan aikaisn, ni jaksasin huomenna olla terävänä koulussa :) hyvää yötä, kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti