perjantai 15. lokakuuta 2010

ärsytysherigot

lenkkeilyä, leffoja, laiskottelua, ruoan laittoa, autolla huristelua, kitaran ja pianon soittoa... Normipäivä siis!  Oli ihana käydä pitkästä aikaa lenkillä, ku on tän flunssan takia jääny melko vähälle. Tosin me vaan käveltiin koska vieläki on nuha ja vähä yskä päällä... 
      Tänään olin tosi huonolla tuulella, ekaa kertaa täällä olon aikana... Tosin ärsytyts kesti tasan sen aikaa ku mun piti perkata herigo vertsit :D  Mua ärsytti, koska mua jaksetaan joka päivä muistuttaa siitä, että mun pitäis puhua enemmän. Varokaan vaan perhekallis, kohta en puhu ollenkaan!! no joo ei, siis oishan se hyvä et puhus paljo, mut jos ei oo mitään asiaa :DD Ja siitä että en kauheena papata täällä ni kärsii sitte eniten Rausku ja Mäyrä, koska sitte niille puhunki taukoamatta :D Hyväntuulisuus kuitenki palas ku herigot oli perkattu ja musisoitiin vähä Marien kans. Hyvä nii, oiski ketuttanu olla pahantuulinen koko ilta.  
       Lenkillä ehittiin jutella Valérien kanssa taas pitkästä aikaa kunnolla. Se kyseliki multa sitte kauheena et oonko ollu tyytyväinen mun olooni täällä yms. Ja siis en voi kyllä olla muutaku tyytyväinen tähän perheeseen ja sanoinki että oon viihtyny erittäin hyvin. Ja sitte Valérie sano että siitä tuntuu et mä en tunne kuuluvani ihan täysin tähän perheeseen ja et nää kaikki ois kyllä ihan valmiita pitämään mua yhtenä "lapsista", isosiskona. Mutta ei se oo nii helppoa. En mä voi vaan yhtäkkiä päättää sillain et Hei, mäpä oon osa teiän perhettä niinku oisin 7 viikon sijasta asunu täällä 7 vuotta. Mutta mulle riittää kyllä ihan seki et mä vaan viihdyn täällä. Ei mun mielestä näitten ihmisten tarttekkaan heti tuntua omalta perheeltä,  se tulee vasrmasti sitte ajan kans jos on tullakseen!
      Nyt oon kuitenki erittäin mielissään huomisaamusesta kuntosali vierailusta.. toivon niin paljon et se ois hyväpaikka!! ... ja löysin vielä tänään mun ranskan rakkauden, Christophe maé <3 oon nyt sit sitä kuunnellu koko illan. Hauska yrittää ymmärtää mitä toi laulaa ja tajuta ettei ymmärrä mitään. Latasin päivälle inception leffan koneelle ni voisin nyt käyä ryöstöretkellä keksikaapilla ja alkaa kattoo leffaa. Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti