torstai 28. lokakuuta 2010

sinä lähdit pariisiin, sanoit olevasi onnellinen

Hypättiin jo 10.18 junaan Rauskun kans ja suunnistettiin pariisiin. Suunnistettiin 12. arrondissementtiin siinä uskossa että siellä on shopping mallseja, niinku insider guide meille väitti. No eipä siellä mitään ostoskeskuksia kyllä ollu, tai ei me niitä ainakaan löydetty... mut kyllä mä hyvin sain rahaa kulumaan. Ehkä vähä turhanki hyvin. No oompahan ainakin muutamaa uutta ihanaa vaatekappaletta rikkaampi ja erittäin iloinen. Käytiin pikaisesti myös Les Hallesilla mangossa ja h&m:llä ja tokihan mun piti sitte shoppailla vähä lisää sieltäki... Pariisi visiitin jälkeen ajettiin tavernyyn ja meiän oli tarkotus mennä maksamaan meidän jäsenmaksut Vital Formiin, mutta se piti jotain paastoa just sillon... mentiin sitte Auchaniin shoppailee liitulakuja ja muuta mukavaa, ja tarkotuksena oli et sen jälkeen kävellään vielä takasi salille, mutta eihän me sitte jaksettu...
       Kotiin palatessa kello oliki jo yli 5. Pesin parikonetta pyykkiä ja esittelin Marielle kaikki mun ostokset. Leikittiin myös makkara-leikkiä ja katottiin telkkaria. Tänään mun ei tarvinnu laittaa ruokaa, muuta ku keittää perunat ja tehä salaatti, koska Valérie teki eilen semmosta lihapataa ni syötin sitte sitä tänään perheelle. helppoa! Ruoan jälkeen suunnistettiin sitte Roosan kans takasi sinne salille ja saatiin hoidettua asiamme. Nyt sitte vaan urheilemaan, oon kyllä hyvin innoissani!! Ja kotimatkaki oli kyllä erittäin antoisa, ku jostain syystä meiän keskustelut oli erittäin syvällisiä... Jumitettiin varmaan tunti tuolla meiän risteyksessä keskustellen ihan kaikesta homoavioliitoista uudelleensyntymiseen, ja nyt mun varpaat on ihan palelluksissa, mut oli kyllä erittäin kiinnostavat aiheet meillä. Harmittavaa vaan ku oltiin vähä liian samalla kannalla monessa asiassa nii en päässy väitteleen. :D Ja mihinkään tulokseenhan ei meiän keskustelut johtanu kai...
       Tänään on ollu kyllä huippu päivä. En oo tehny töitä oikeestaan melkeen ollenkaan, oon shoppaillu paljon laatu seurassa, oon hankkinu vihdoin ja viimein salikortin, käyny erittäin mielenkiintosia keskusteluja ja todennu taas kerran et mun elämä on täydellistä juts nyt! Ihanaa eikö vain :) Nyt mun pitäs alkaa pakkaamaan ku lähetään tosiaan huomenna Normandiaan hostperheen mökille tai no loma-asunto on ehkä oikeempi sana... Mukaan Normandiaan -listalta löytyy paljon pitkiä pinnoja, korvatulppia, lenkkarit ja liitulakuja. Eiks siinä oo kaikki mitä tarviin..? Nyt siis baggagejen kimppuun ja sitte unta palloon!

1 kommentti:

  1. Oli kyllä hyvät keskustelut, oon pahoillani sun varpaiden puolesta! :D Pitää jatkaa joskus jossain lämpimämmässä tilassa :DD

    VastaaPoista