torstai 14. lokakuuta 2010

rakas Joulupukki...

Aamulla kello soi ihan liian aikasin. Puin päälleni kaikki kädenulottuvilla olevat vaatteet, mukaanlukien villasukat ja saulit<3 hiippailin sitte oikeen hiljaa keittiöön ja kaadoin murokupin pohjalle viimeiset cornflakesit ja jukurttia. Söin hitaammin ku normaalisti ja siks mulle tuliki melko kiire junaan ja koska täällä on yhä se lakko ni junat saattaa mennä vähä omia aikojaan, joten asemalla ois hyvä olla ajoissa. Tietty just semmosena aamuna oon hidas. Juoksin junaan ja kerkesinki istuskella siellä muutaman minuutin ennen ku se ees lähti. eli ei ois kannattanu juosta ees...  Vaikka tällä hetkellä kylmät ilmat on juuri se mitä en haluais ilmojen olevan, nii jollain tavalla oli kuitenki ihana huomata aamulla, että hengitys höyryää ja sormia kipristelee. 
      Valérie soitti mulle ku olin junassa matkalla kouluun, että olin unohtanu mun avaimet kenkien viereen kuistille. Huups!  Siitä syystä mun piti sitte koulun jälkeen mennä "hoitoon" Rauskulle. Pääsin kotiin sitte 4n jälkeen ku Mariella loppu koulu :) Tosin Marieki oli unohtanu avaimensa, mutta oli saanu sitte Christophen avaimet koululla, että päästiin sisälle.. tänään oli vissiin joku yleinen avainten unohtelu -päivä. ...ja samantien ku tulin kotiin ni Marie sitte lähtiki jo kaverinsa luo, eli se siitä "työnteosta". Datasin sitte aikani kuluksi pari tuntia ja kuuden jälkeen aloin tehdä ruokaa. tänään menu sisälsi porkkanaraastetta, pastaa ja tonnikalatomaattikastitketta. ja maistuhan se :P 
       Illalla soitin yhelle kuntosalille, joka on tossa 2km päässä täältä meiltä. Olin yllättyny kuinka ongelmattomasti sain kyseltyä ja kerrottua asiani, nimen tavutusta ja puhelin numeron luettelua myöten. Hetken olin taas tyytyväinen ranskan taitoihini. Oon ihan varma, että sillon ku tulin tänne ni en ois ymmärtäny sen kuntosalinaisen puheista sanaakaan.. Löysin siis vihdoin eilen netistä ton salin, joka bongattiin pariviikkoa sitte Roosan kans ku oltiin kävelyllä. Paikka vaikuttaa tosi kivalta, mutta sivuilla ei ollu hintoja eli nyt pitää toivoa parasta, että toi ei ois kauheen kallis, jotta voitas roosan kans alottaa meidän terveellinen elämämme tuolla :) varasin meille siis tutustumisajan lauantaille, joudutaan heti johonki kehon rakennus -jumppaan. Saa nähä miten käy! Tällä hetkellä oon niin innoissani tosta, ois niin täydellistä jos iltasin ois jotain muutakin tekemistä ku datailu. Mut we will see....
        Mä oon nyt jostain saanu päähäni et mun on pakko saada iPod! Tahtoisin sen heti nyt. Mutta toisaalta mulla ei oikeestaan ois rahaa sitä hankkia, varsinkaan jos joudun maksamaan kuntosalin yhellä kertaa kokonaa.  Joten: Rakas joulupukki  tahtoisin että koko maailmassa ois rauha ja ihmiset terveitä ja sitte jos kehtaisit pyytää tonttuja askartelemaan minulle yhden pienen kivanvärisen iPod nanon 16 gigan muistilla. That's all! Lupaan olla loppuvuodenki yhtä kiltti, kun olen ollut tähänkin asti. Kiitos ja ylistys! Niin siis oon ihan varma et joulupukki lukee mun blogia, kaikkihan tätä lukee, tottakai! ni siks kirjotin sen tänne, ihan turhahan mun on mitään kirjeitä korvatunturille lähettää ku voin ilmottaa toivomukseni täälläki.. Helppoa tää elämä nykyään. pienenä piti väsätä joku kirje ni nytten vaa voi tällain tehä... nii se maailma muuttuu!

2 kommenttia:

  1. Siis mähän tein hitto ylitöitä ku piti sua vahtia koulun jälkeen!!!!!!!!! >:( Mutta joo, turha mitää kirjeitä, tontut vakoilee nykyään myös nettiä, että onko lapset kilttejä täälläkin, nii kyllä ne tän sun toiveen löytää ihan varmasti! :))

    VastaaPoista
  2. :DD hah, babysittausta keskellä päivää. rausku raukka! joo siis ne tontuthan kyttää mua koko ajan ton webkameran kautta et oonko kilttinä...

    VastaaPoista