keskiviikko 20. lokakuuta 2010

väsynyt, mutta onnellinen

Huomaan aika usein hymyileväni "huomaamatta" ku luen viestejä ja kommentteja, mitä jotkut on kirjottanu mulle facebookissa, skypessä tai ihan missä vaan. On ihana huomata, miten iloseksi joku ihan tyhjänpäivänenki viesti voi mut tehdä, eihän ne toki tyhjänpäiväsiä ole, ku ne saa aikaan niin paljo iloa, mutta tavallaan..  En usko, että kirjottaja välttämättä tietää, miten paljon jonku ihan tavallisen kommentin jättäminen voi ilahduttaa. Jo pelkästään se, että nään, että joku mun hyvä ystävä on kirjottanu mulle jotain, saa mut hymyilemään, vaikka mä en vielä edes tietäis mitä tuleman pitää.. Sillon ku on erossa melkein kaikista rakkaista ni huomaa kyllä miten paljo merkitystä niillä ihmisillä on sulle <3 Tuntus kauhealta olla poissa kotoa, jos siellä kotona ei ois mitään minkä takia palata. 
       Oon toki tänään tehny muutaki ku hymyilly koneella... itseasiassa tänään en oo ollu melkeen ollenkaan koneella. Mikä on sinällään aika saavutus multa. Aamulla tein kaikki keskiviikolle kuulivat siivoustyöt normitapaan. Melkeen heti siivottuani aloinki sitte laittaa lounasta, joka oli tänään lasagnea. Sain paljon haleja ku ruoka oli hyvää :) Päivällä oon koko ajan touhuillu jotain, tehny läksyjä, laitellu pyykkejä ja siivonnu jopa omaa huonettaki vähän.. 5n maissa sitte lähettiin Rebekan kans lenkille metsään, oli ihana käydä pitkästä aikaa juoksemassa, ja vielä ku oli hyvää seuraa ni ei ees ottanu pahasti voimille, vaikka lenkkeilystä onki ollu vähän taukoa sairastelun vuoksi. :)  Lenkltä palatessani, otin pikasen suihkun ja aloin laittaa pizzaa päivälliseksi. Tänään oon kyllä uhrannu erittäin paljo aikaa ruoan laittoon, sillä lasagnen ja pizzojen teko ei oo mitään ihan kaikista nopenta puuhaa, mutta mikäs siinä. 
        Ku odoteltiin Valérieta kotiin, ni pelattiin Pitoun ja Marien kanssa yhtä peliä, jossa oli onneks melko helpot säännöt, niin että mäki ne jopa tajusin muutaman kertauksen jälkeen :) Syötiinki sitte vasta joskus 9n jälkeen, mikä sinänsä on ihan kivaa, eipähän ehi tulla nälkä ennen ku menee nukkuun, mutta taas toisaalta jos miettii läksyjen kannalta, ni ei ollu kauheen hyvä, koska mä olin jo ihan super väsyny, pitkän päivän ansiosta, siinä vaiheessa ku pääsin läksyjen kimppuun... No tein ne kuitenki melkeen hyvin... ainakin pizza oli erittäin hyvää ja kaikki rakasti mua taas hetken :D Oli ihan mukava syödä pitkästä aikaa koko perheen kans !(...tai no Christophe kyllä puuttu)  Takana on työntäyteinen, mutta erittäin onnistunut keskiviikko, joten nyt tämä väsynyt, mutta onnellinen aupair läjtee nukkuun, aamulla on aikanen heärtys! kauniita unia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti