torstai 7. lokakuuta 2010

Moi, moche et méchant

Kauheeta nousta aamulla niin ainakasin et ulkona on pilkkopimeää.. Onneks en joudu nousemaan ennen kaheksaa muina ku koulupäivinä! Tänään kävin siis opiskelemassa torstaiseen tapaani 4 tuntia, koulussa oli ihan mukanaa. Lounaalle suunnattiinki sitte operan portaille Brioche Doréen kautta lounaalle Annan, Roosan, Julian ja Kristalinan kans, ja olin niin pettyny vakkari lounaspaikan uudistuksista.. Se on ollu tähän asti yks niistä harvoista paikoista (minkä oon löytäny) mistä saa kasvissandwichejä, jotka ei sisällä pelkästään juustoja. Ennen sieltä sai semmonen sikkehyvän kesäkurpitsa-paprika- vielä jotain muuta- leivän.... mutta nyt neki oli saakelin menny muuttamaan kasvileivän joksiki miljoonan juuston leiväksi! Ei sillä, mä kyl tykkään juustoista, mutta se aikasempi oli niin superhyvä..
       Tänään opetin Marielle enkkua, tosin se tapahtui tietokoneen avustuksella.. Hups. Eikä päällimmäisenä tarkotuksena ollu todellakaan eglannin oppiminen vaan saada tietoon onko desperate housewivesien 7. tuotantokausi alkanu pyöriin jo jenkeissä.. Ja onhan se, täytyyki siis ottaa illan tavotteeksi löytää, joku mukava sivusto sen kattomiseen (: Oon myös henkisesti valmistautunu tänään siihen et joudun olemaan aika paljon kotona tulevana viikonloppuna, koska oon melko kipeenä... Ehkä käyn huomenna kaupasta hakemassa mun huoneen täyteen ruokaa ja en poistu sieltä ollenkaan koko viikonloppuna ja jos poistun ni käytän ikkunaa... Mutta oon kyllä vetäny viimesen vuorokauden ihan hullun lailla jotain Valérien antamia nappeja ni ehkä mä paranen sunnuntaihin mennessä, sillä sillon meiän ois tarkotus suunnata kirpputori hommiin. 

http://www.desktop4ipad.com/index.php/tag/despicable-me/

       Vaikka tänäänki on ollu tosi nätti päivä, ulkona on ollu 20 astetta lämmintä ja aurinko on paistanu, ni valosan ajan lyheneminen kyllä antaa selviä merkkejä talven tulosta. En tykkää! Suomen talvi on ihan jees, mut inhoon semmosta, ku on koko ajan pimeetä jos ei oo lunta ollenkaan ja tänne sitä on varmaan turha ainakaan metritolkulla odottaa. Mutta onneks täällä on paljo muista asioita, jotka pitää mielen ilosena mm. Moi, Moche et Méchant julisteet joita on melkeempä, joka juna-asemalla ja metrokäytävillä.. Näytän varmaan hyvin ääliöltä ku istun yksin junassa ja alan aina yhtäkkiä hymyillä tosi leveesti ja naureskella.. Mutta se johtuu vaan siitä et oon bongannu jonkun ihanista leffajulisteista! Mietin et miks ne pienet keltaiset ukkelit tekee mut niin iloseks, mut ehkä ne jotenki kaukaisesti (tai ei ehkä niin kaukaisestikaan) muistuttaa mua mun rakkaista ystävistä :DD Mun on pakko nähä se leffa, se ilmestyy tässä kuussa.. odotan innolla <3 mut nyt lähen hengitteleen jotain Valérien lääkehöyryjä ja napsimaan vähän lisää lääkkeitä. Kauniita unia (:



5 kommenttia:

  1. mitä helevettiä? onko meistä tehty sallaa elokuva?? voivoi... nytten määki halluun kattoo ton leffan, huippuhauska juliste! -j

    VastaaPoista
  2. http://www.casttv.com/shows/desperate-housewives <<<<<< Tuolta näet täykkäreiden seiskakautta!!!! En oo ite vielä ehtiny sitä kattoo koska on greyn antomiat kesken mutta sieltä siis löytyy :))))) Ilmaiseksi, eikä tarvii latailla mitään :) PARANEMISIA!

    VastaaPoista
  3. Joo niin meistä on tehty... kuvattu materiaalia vissiin koko lukion ajan ja vähä sen jäläkeenki ehkä :D
    ah thänks rausku. nyt tuijotan noita sitte koko yön :)

    VastaaPoista
  4. hee, tulee mieleen froggi tosta kuvasta :D ja meijän esitelmät! miss you, tuu brysseliin!
    tuun varmaan 3-4.11 (ke-to) pariisiin.

    VastaaPoista
  5. niimpä kyllä tuleeki nyt ku sanoit, siks noi kuvat ehkä saaki mut niin hyvälle tuulelle :) Miss you too <3 vaikka en tiiä onko ne ne esitelmät mitkä oli niin mieleenpainuvia, veikkaan et se kaikki muu lattialla kieriskely yms. esim romanoveistakaan en kyllä enää kauheena muista, saatika sitte jostain pörssiveijareista (ainut sana mikä mulla on jääny mieleen :DD) Joo tuun mä vielä ennen joulua... toisaalta vois tulla vasta sitte ku on joulumarkkinaaika, sillä jos en ihan väärin muista ni henkka puhu joskus et siellä oli hienot joulumarkkinat tai jotain :D

    VastaaPoista