sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Voi räkä!

Lainatakseni erästä ystävääni, voisin nyt todeta vaan et Voi räkä! 
        Kertoo aika paljo tän hetkisistä fiiliksistä. ja voisin vielä perään sanoa pari kaunista suomalaista rumaa sanaa. Alkaa pikkuhiljaa ottamaan voimille tää makoilu, lihaksetki on niin jumissa ettei pää käänny. Ja ihan sama mitä Valérie mulle sanoo, ni mua alkaa vaan ärsyttää... Mun on siis pakko, oikeesti pakko huomenna mennä kouluun ettei mun pää räjähdä. 
       Tänki päivän oon siis vaan makoillu kotona ja sairastanu. Hostmama myös sano et jos en tiistaihin mennessä oo parantunu ni se määrää mulle antibiootteja ja niitähän mä en todellakaan halua. En ees muista millon oisin viimeks syöny antibiootteja, joskus niin pienenä etten muista. En mä semmosia tartte!!! Siispä mulla ei nyt oo muuta vaihtoehtoa, ku parantua. Tahdonvoimalla siis terveeksi. Tai ainaki sen verran terveemmäksi ettei Valérie nää tarpeelliseksi lääkitä mua yhtään enempää. Aika kamalaa kyllä sanoa, mutta oon nyttenki viikonlopun valehdellu sille aivan kirkkain silmin, että oon syöny aspiriiniä määräyksen mukaan, mitä en kylläkään oo tehny.... Mut mun mielestä on ihan turha vetää jotain lääkkeitä niin paljon jos ei ite nää sitä tarpeelliseksi. Jos joskus vanhana tai vähemmän vanhana joudun jonnekki hoitolaan ni oon varmaan unelma potilas ku en suostu syömään mitään lääkkeitä... Ehkä siirryn mustikoihin niinku iskä :D 
         Mut se, että aion huomenna mennä kouluun, tarkottaa sitä et mun pitäs tehä läksyt. Joten ehkä siirryn nyt siis ranskan kieliopin pariin ja sitte käyn syömässä ruisleipää iltapalaksi. se jos joku varmasti parantaa mut (: ...ja toivon, että perhe on jo syöny illallisen, sillä mulla ei oo mitään aikomusta illallistaa niitten kans! Reilukerho.  ...nii ja pitää mun varmaan hengitellä lääkehöyryjäki taas ettei Valérie saa hepuleita. Oikeesti kauheen rankkaa täällä tää kipeenä oleeminen ku koko ajan pitäs tehä jotaki parantumisen eteen, mun mielestä kuitenki nukkuminen on se tärkein eikä lääkkeiden ynnä muiden nautiskelu. Siispä päätin just et huomen aamulla ku herään ni mä oon täysin terve. paranemisiin siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti