lauantai 23. lokakuuta 2010

Tilanne ohi timo!

Heräsin 7ltä siinä luulossa, että on työpäivä, ette arvaakkaan kuin onnellinen olin ku tajusin et on lauantai ja voin jatkaa uniani nii pitkään ku haluan. Nukuinki sitte lähemmäs 12sta, jonka jälkeen muiden aloitellessa valmistamaan lounasta, söin vähän aamupalaa. Määhän en just herättyäni mitään perunoita suostu syömään vaikka mulle kyllä kovasti yritettiin lounasta tarjoilla! 
       Meidän oli Rebekkan kans tarkotus lähtä kahden jälkeisellä junalla pariisiin, mutta koska mä en löytäny mun avaimia mistään, ni missattiin se juna. Otin sitte Marien avaimet ja odotettiin meillä seuraavaa junaa. Ku lähettiin asemalle ni Christophe tuli vastaan ja kysyin et mitkä avaimet sillä on, ja kappas kummaa sillä oliki mun avaimet! Arvasin et joku huolimaton lapsi oli ottanu mun avaimet.... Pariisiin päästyämme yritettiin mennä Patheon kirkkoon ( ? en kyllä oo varma oliko se kirkko), mutta se oli suljettu, ni samoiltiin sitte vähä ympäriinsä ennen ku mentiin les Hallesille tapaamaan Mäyrää. Nähtiin myös joku mielenosoitus, mut se ei kyllä liittyny mitenkään (kai) tähän lakkoiluun. Se oli joittenki nuorien Anti-mondial manifestaatio...hyvä meno niillä näytti olevan :D 
Hallesilla mentiin sitten ostaan leffaliput siihen social network leffaan, ja ku oltiin jonottamassa tiskille ni joku mies tuli myymään meille joitain sen ilmaislippuja joita se ei ite tarvinnu. Mikäs siinä säästettiin rahaa ja aikaa, ku niillä ilmaislipuilla meiän ei tarvinnu jonottaa ja se myiki se meillä pari euroo normilippuja halvemmalla. Poimittiin seuraamme sitte vielä yksi norjalainen aupair Ruth ja  sitte käytiin ennen leffan alkua vielä syömässä, ylläri!
        Ite leffa oli ihan katsottava, mutta oon kyllä nähny paljo parempiaki. Alussa oli vähä ongelmia, ku ei osannu päättää lukeeko tekstitystä vai kuunteleeko, lopuksi onneks kuuntelu ja tekstin lukeminen suju suurinpiirtein ongelmitta yhdenaikaisesti. Ku leffa loppu samoiltiin vähän aikaa hallesin kulmilla, mutta päätettiin sitte kuitenki ottaa jo toisiks viimenen juna kotiin :) ...nii ja voin kertoa et sen ainoan kerran, ku mulla ois ollu kuvia tänne laitettavaksi ni ne ei suostu latautuu, ni eipä voi muuta sanoa, ku et tilanne ohi timo, ne kuvat jäi näkemättä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti